Manual til volvo penta z-drive 250/280 søg~
Fra : "VBC Diesel"

Dato : 27-12-00 11:39

Jeg mangler en manual til Volvo Penta Z-drive 250/280.
Har købt en Coronet Seafaer hvor der er monteret 2 Z-drev af denne type, som jeg skal have repareret.
Det vil være til stor hjælp, såfremt der er nogen som kan låne eller sælge en sådan manual til mig.
Med venlig hilsen,
Henrik Hansen
vbc@vbc-diesel.dk

--
Posted from fe010.worldonline.dk [212.54.64.195]

Fra : Hans Poulsen

Dato : 29-12-00 10:22

Prøv hos Masnedø Marine Center www.mmc.dk Jeg har netop købt en manual der
som dækker 280 og 290 drev.