Medlemsnummer : 153234
Superpoint : 35728

Medlemsdato : 08-03-2004
Seneste login : 09-01-2012
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en tidl. sømand som efter en arbejdsulykke nu endelig er blevet færdig som multimedie-integrator ( og jeg skal love for at den uddannelse har været noget "udfordrende" for en gammel søulk ). Det var ikke med topkarakter jeg bestod min eksamen, men en personlig KÆMPESEJR var det afgjort. Det tog dog HÅRDT på helbredet at gennemføre/afslutte forløbet og jeg var desværre nødt til at tage en pause pga. for højt blodtryk...ØV!
Gift på 22. år og har to (adoptiv)børn fra Polen på nu 11 og 14.
Jeg har lige fra barnsben elsket at rode med alle former for mekanik... især biler og mc'er.
Når jeg ikke "sidder bag skærmen" på mit arb. /hjemme og river mig fortvivlet i det sparsomme hår jeg har tilbage over diverse programeringsdrillerier i ASP, FLASH m.fl., ja, så hygger jeg mig sammen med familien.
Ellers kører jeg nok rundt på en af mine gamle engelske motorcykler....ja, og efter der er kommet endnu en "englænder i stalden": Jaguar E-Type 2+2 '69, bliver det jo også til et par "søndagsture" i denne...om sommeren .... Det er også blevet en stor del af min hverdag at lufte cyklen, så min rugbrødsmotor kan blive i "lidt bedre form"...og har jo også en gavnlig effekt på blodtrykket og helbredet generelt ...faktisk har jeg som en "sidegevinst" nu tabt med over 25 kilo her i april 2007
Ellers drikker jeg en enkelt skotsk single malt whisky, hører/synger irsk/dansk folkemusik/(revy)viser eller (selv)bygger på vores andet sommerhus...ja, også dét blev vi færdige med i sommeren 2006 (se evt. det færdige resultat her: http://www.sommerhuslastminute.dk/