navigationsprogram
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 12-11-01 00:26

hej
jeg tænkte på hvad der ellers findes af navigationsprogrammer til PC foruden
Mariner og det levende Søkort
Jeg kan ikke få min gps til at virke under det levende Søkort mens i mariner
er det ikke noget problem min GPS er en MAGELLAN GPS 310
Hvad er der galt ??

Findet der lingende programmer til de danske veje

Venligst

Jens Vestergaard

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-11-01 00:48

"Jens Vestergaard" <lionx@tiliamail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kan ikke få min gps til at virke under det levende Søkort mens i
mariner
> er det ikke noget problem min GPS er en MAGELLAN GPS 310
> Hvad er der galt ??

Hmmm....Jeg anvender en Magellan 330M med Det Levende Søkort - Det virker
ok.

Har du sat kommunikationen rigtigt op - altså bruger den rigtige protokol -
Jeg bruger NMEA (Ver. 2.1 GSA) BAUD Rate 4.800.

Du kan naturligvis også købe Magellans CD - Jeg har selv MapSend Streets i
den europæiske udgave.

mvh
Admiral Bjørn

Fra : Jørgen Lyng Nielsen

Dato : 12-11-01 22:47

Til bil brug kan du også bruge route 66 som findes i flere versioner med
flere kort osv.og det er nemt at bruge

Hilsen Jørgen

Fra : Per Mejnecke

Dato : 12-11-01 23:33

jeg bruger min garmin12 med flg CD kort uden problemer:

det levende søkort i båden
det levende DK-kort i bilen
MS euro map i bilen.

det kan altså lade sig gøre. opsætningen kan drille.