Motorcykelulykke
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 11-11-01 20:11

Hæi folkens

På min vej rundt på nettet, når jeg ellers får lov, fandt jeg lige en PPS
med en motorcykelulykke.
Har lagt den i news:dk.binaer.motor under samme overskrift.

Man skal nok ikke have en følsom mave.

hamselv herfra

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-11-01 21:50

Hvis du lagde det i et format som er til at læse kan det fremme
synligheden...

Mvh Anders Christensen

Fra : Janus

Dato : 11-11-01 22:33

nu har jeg heller ikke powerpointer men hvis det er den ulykke med lastbilen
og cyklen på motorvejen så skriv en advarsel for den er ret klam den er
ret gammel iøvrigt

mvh Janus

Tonny Eskesen <hamselv(@)privat.dk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3beed037$0$219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Janus

Dato : 11-11-01 22:35

nu har jeg heller ikke powerpointer inst. men hvis det er den ulykke med

Fra : Morten Dybdal

Dato : 12-11-01 00:47

Janus wrote:

>nu har jeg heller ikke powerpointer inst. men hvis det er den ulykke med
>lastbilen
>og cyklen på motorvejen så skriv en advarsel for den er ret klam den er
>ret gammel iøvrigt

Ja, og sidst den var fremme blev den afsløret som fake!

--
Morten Dybdal

Fra : Janus

Dato : 12-11-01 03:05

> Ja, og sidst den var fremme blev den afsløret som fake!

nå, det vidste jeg faktisk ikke !?!

mvh Janus

Morten Dybdal <morten@dm-data.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BEF0DDD.4010104@dm-data.dk...

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 18-11-01 00:24

"Morten Dybdal" <morten@dm-data.dk> wrote in message

> Ja, og sidst den var fremme blev den afsløret som fake!

Hvordan?

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Morten Dybdal

Dato : 18-11-01 01:26

[UC]Rapperand wrote:

> "Morten Dybdal" <morten@dm-data.dk> wrote in message

> Hvordan?

Det var en herindefra (med de fornødne kvalifikationer?) der studerede
den grundigt, mere husker jeg ikke.

--
Morten Dybdal

Fra : Pein

Dato : 18-11-01 09:40

"Morten Dybdal" wrote ...
> Det var en herindefra (med de fornødne kvalifikationer?) der
> studerede den grundigt, mere husker jeg ikke.

Det var ikke mig dengang, men jeg kan fortælle, at min svoger har et
kunstigt ben, og det ligner temmelig meget det ben der ligger og flyder i
rabatten.
Man skulle jo tro et rigtigt ben ville ligge mere fladt og "udsplattet", i
stedet for at have denne fine runde form.

På den anden side, så _kunne_ billederne være ægte. Det er jo ikke længe
siden en mc'ist blev parteret på Hillerød motorvejen ved Hareskov
tilkørslen.

/Pein

Fra : Pein

Dato : 11-11-01 23:09

Jep. Det er den gamle med lastbilen og en våd vej.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 12-11-01 15:10

hamselv er da vist lidt bagud

Hvorfor dæææælen har jeg ikke set den før. NÅ nok om det
Men klam var den.

hamselv herfra