KTM LC8 - feeeeeeed kværn!
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 11-11-01 13:19

Er jeg den eneste som så småt er begyndt at glæde mig til
Paris-Dakar???

Jeg glæder mig for vildt til at se hvordan gutterne klare skærerne i
det klassiske ørkenløb. KTM LC8 er bare alt for SEJ!!!

MVH Søren

- TransAlp - Paris-Dakar wannabe!

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 11-11-01 15:25

Jo jo jeg glæder mig skam også.

hilsen røde

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-11-01 17:25

"Søren Bæk Andersen Dahl Hansen" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
meddelelse news:3bee6c59.3095574@news.net4you.dk...
> Er jeg den eneste som så småt er begyndt at glæde mig til
> Paris-Dakar???
>
> Jeg glæder mig for vildt til at se hvordan gutterne klare skærerne i
> det klassiske ørkenløb. KTM LC8 er bare alt for SEJ!!!

Ja, satans osse at PG Lundmark (Farmerlips) ikke sidder på en LC8, det vile
jeg godt se - jeg tror nemlig den har vinderpotentiale. Men han kører altså
BMW i år.
Hvem laver iøvrigt BMW's racere nutildags? Jeg var inde at kigge på HPN's
site, men det ser ikke ud som om det er dem, deres sidste prototype er flere
år gammel.

Rittig