ROADRACING
Fra : Rigmor & Bjarne Rube~

Dato : 09-11-01 13:51

Hej Gruppe.

Er der nogen der kan komme med oplysninger om Kristian Kristensen der kører
road rising i Tyskland.

Hilsen
Bjarne

Fra : james

Dato : 09-11-01 14:34

> Er der nogen der kan komme med oplysninger om Kristian Kristensen der kører
> road rising i Tyskland.

Er han tryllekunstner eller entreprenør?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-01 16:42

james wrote:

> Er han tryllekunstner eller entreprenør?

*GRILL*

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-11-01 18:38

"Rigmor & Bjarne Rubek Nielsen" <rubek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Er der nogen der kan komme med oplysninger om Kristian Kristensen der
> [...]

Hej Bjarne.

Det spurgte du også om d. 04.11, og da fik du adressen til hans hjemmeside
???

Hvad er det du mangler ???

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : madcat

Dato : 09-11-01 18:40

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@tdcadsl.dk> skrev
> Det spurgte du også om d. 04.11, og da fik du adressen til hans hjemmeside
> ???
>
> Hvad er det du mangler ???

Hvis det er noget, der ikke fremgår af hans hjemmeside, er det nemmeste jo
at sende en mail til Kristian selv.....

Susanne

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-11-01 15:23

"Rigmor & Bjarne Rubek Nielsen" <rubek@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Er der nogen der kan komme med oplysninger om Kristian Kristensen der
kører
> road rising i Tyskland.

Selv om Bjarne her ikke lige har formået at gå ind og læse svarene... så
tror jeg sørme han forventer at få en mail om det :)

Den er hermed afsendt :))

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup