Transport af motorcykel...
Fra : Allan Rasmussen

Dato : 07-11-01 14:50

Er der nogen der har en ide om hvordan
jeg kan få transporteret det vrag af en
smadret Jawa - jeg har købt - fra Amager
til Svendborg.
Ja - Jeg har indkøbt en smadret Jawa hvor
jeg skal bruge motoren fra.

MVH
Allan, motorcyklist
ar @ gfk . dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-11-01 15:22

> Er der nogen der har en ide om hvordan
> jeg kan få transporteret det vrag af en
> smadret Jawa - jeg har købt - fra Amager
> til Svendborg.

Hvad med en fragtmand - Hvis den nogenlunde nemt kan vippes op på en palle
burde det være løsningen. Alternativt så låne/leje en bil med træk og en
trailer (evt. leje en en-vejs-trailer så broafgiften kun skal betales den
ene vej F.eks http://www.eldonrental.com/eldonrentaltrailer/DK/depot.html)

/A

Fra : Armand

Dato : 07-11-01 16:46

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:9sbg5f$bc8$2@sunsite.dk...
> [...]
> Alternativt så låne/leje en bil med træk og en trailer (evt. leje en
> en-vejs-trailer så broafgiften kun skal betales den ene vej

Det kostede mig 1.000,- danske kroner at hænge på'ningsvugnen efter og
hente CB4½'eren til Fredericia fra KBH!

Alene hvis en given person skal hænge sin trailer efter for at fragte
Jawa'en med under en i forvejen planlagt tur, koster det ham 250,-
ekstra at komme over Storebælt

Hvis det vitterligt er et vrag, som en fragtmand ikke skal behandle som
et råddent æg, koster dét sikkert ikke mere end et par hundrede kroner
ad den vej!

--
Armand.

Fra : Armand