BILLIG tøj ????
Fra : gert sterup

Dato : 06-11-01 17:53

Hej alle
er der nogle der har kendskab til Sverige eller Tyskland
med hensyn til priser på udstyr,hjelme-hansker-læder ell.
goretex tøj.

Vh.
Gesse

Fra : Jens

Dato : 06-11-01 18:06

Hej Gert

Jeg købte mit første sæt tøj i Hein-Gericke i Flensburg. Godt og billigt
(deres eget mærke). Dog er det ikke mit indtryk, at de fører absolut
high-end tøj. Jeg har også købt GIVI Wing-Rack og tasker der. Sparede ca.
25% ifht. DK. Der findes desuden et par andre butikker omkring Flensburg,
der fører Dainese, Shoei etc.

Min kæreste købte tøj hos Malmö-MC i Sverige. Også her var priserne var
lavere end i DK (ca. 20%). Så kommer du forbi et af nabolandene, kan du
bestemt spare nogen procenter.

Jeg fandt alle butikker på nettet.

Jens

Fra : Søren Jim

Dato : 06-11-01 18:09

Hejsa Gert
Jeg kan varmt anbefale Tjekiet det er ikke så langt væk endda
jeg købte 2 hele outfit hvilket vil sige 2 hjelme, 2 lædersæt (jakke &
bukser), Tanktaske samt nyrebælte for i alt 4500 kr...
jeg skal se om jeg kan finde kvitteringen hvis du er interresseret..

Hilsen Søren Jim

Fra : Lars

Dato : 06-11-01 22:45

Hej Søren Jim
Det lyder interessant. Kan du ikke sige lidt mere om hvor i Tjekkiet... vi
plejer tit at ta' derned på en lille forårsferie. Nu har vi ikke planlagt at
gøre det til næste år, men nu hvor frue har set dit hint, vil hun afsted
igen

- - - -
Slet "FJERN" i mail adressen, så den bliver: L M . L I S T @ S O F T H O M E
.. N E T
-mvh Lars
- - - -

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-11-01 18:03

> er der nogle der har kendskab til Sverige eller Tyskland
> med hensyn til priser på udstyr,hjelme-hansker-læder ell.
> goretex tøj.

Jeg gav ca. 3400,- (DM899,-) for en Rukka goretex-jakke. Den koster 3995,-
herhjemme.
Så der er noget at spare, især hvis du både køber jakke, bukser og hjelm
samtidigt.
Ikke mindst hvis du går efter de nedsatte varer, og dem er der i mange af
butikkerne dernede, især her sidst på sæsonen.

Det er selvfølgelig lidt mere besværligt at bytte osv, men det må man jo
tage med.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 06-11-01 18:21

"gert sterup" <g_sterup@worldonline.dk> wrote in message
> Hej alle
> er der nogle der har kendskab til Sverige eller Tyskland
> med hensyn til priser på udstyr,hjelme-hansker-læder ell.
> goretex tøj.

Købte mit tøj hos Leo Mortensen i ejstrupholm. og jeg fik det billigere end
de priser jeg havde set i tyskland. Han er billig og har en udmærket
sortiment.
Ligeledes købte jeg også min hjelm hos Leo, og jeg fik den også til en pris
der var billigere end jeg havde set i Tyskland.
--
Jacob (med splinter nyt tøj og hjelm)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-11-01 19:05

Hej Jacob

Har du en adresse på Leo i Ejstrupholm?

Fornøjelige hilsner

Jesper (Forhåbentlig snart GSX600F ejer)

Jacob Stegelmann <stegelmann@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be81be0$0$2004$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars D

Dato : 06-11-01 19:47

Han ligger på :

Leo Mortensen
Hjøllundvej 1
7361 Ejstrupholm

Tlf: 75775060

**Lars D**

Jesper Nielsen <jesper.n@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be8261f$0$11602$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-01 22:45

Jacob Stegelmann wrote:

> [...]
>
> Købte mit tøj hos Leo Mortensen i ejstrupholm. og jeg fik det billigere
> end de priser jeg havde set i tyskland. Han er billig og har en udmærket

Jeps, jeg er stamkunde hos Leo og kan kun give dig ret Utrolig god
service, men nu har jeg jo også kendt Leo så længe jeg kan huske

> Ligeledes købte jeg også min hjelm hos Leo, og jeg fik den også til en
> pris der var billigere end jeg havde set i Tyskland.

Jeps, det er også min erfaring Han er også flink til at lade en køre
nogle prøveture med forskellige hjelme, hvilket IMO er nødvendigt for at
kunne vurdere støjniveau osv..
--
mvh Jes Vestervang - bosat 3 km fra Leo
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-11-01 18:34

> er der nogle der har kendskab til Sverige eller Tyskland
> med hensyn til priser på udstyr,hjelme-hansker-læder ell.
> goretex tøj.

Efter at have testet mit rukka's egenskaber på våd asfalt har jeg igen
kigget rundt. Der er ikke den store forskel på vejledende priser mellem
danmark, tyskland og sverige (højst et par hundrede kroner efter porto på en
jakke til et par tusinde), men kig efter rester/tilbud så kan der være en
del at spare ...

www.touring.se og www.louis.de er mine favoritter i ovennævnte lande, men
kig også hos de lokale forhandlere - I gul & gratis er der også en i kolding
der reklamerer med at kunne skaffe rester i rukka til gode priser.

Mvh
Anders Majland