Ny verjpige på DR!
Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-11-01 10:31

http://www1.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/vejret/meteorolog.jhtml
Hun kører motorcykel!!!

Måske kan vi se frem til lidt mere tohjuls-relevant indhold i vejrudsigten?

--
Søren

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-11-01 10:45

Der er noget med de piger fra den årgang på Odense uni (Fysik). Kender to
der har gået der sammen med hende, og de kører også MC i dag. Hvoraf den ene
er min kæreste

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Rune Larsen

Dato : 06-11-01 15:11

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> der har gået der sammen med hende, og de kører også MC i dag. Hvoraf den

Damn, det skulle jeg ha vidst - jeg havde MatB med hende her på uni....

/Rune

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-11-01 15:35

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> wrote in article
<9s8qrv$a9a$1@news.net.uni-c.dk>...
> Damn, det skulle jeg ha vidst - jeg havde MatB med hende her på uni....

Og ???
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-11-01 16:38

On Tue, 6 Nov 2001 14:34:34 +0000 (UTC), "Søren L Hansen"
<lindholt@REMOVETHISperson.dk> wrote:

>Og ???

If he _had_ known,he would've taken her for a ride ....

-M

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-11-01 16:58

og så ser hun også sø´ u´

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 06-11-01 17:23

"Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> og så ser hun også sø´ u´

Overvejer kraftigt at begynde at følge med i vejrudsigten!

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-11-01 21:23

"Casper Hundebøl" <casper@malerbutikken.dk> wrote in message

> "Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> >
> Overvejer kraftigt at begynde at følge med i vejrudsigten!

Fornemmer man et lille højtryk hos nogle???

Per P.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-01 22:46

Per Pedersen wrote:

> Fornemmer man et lille højtryk hos nogle???

*GRILL*

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anneli

Dato : 07-11-01 00:19

"Casper Hundebøl" <casper@malerbutikken.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer kraftigt at begynde at følge med i vejrudsigten!

Det er nok en god idé uanset hvordan vejrpigen ser ud; de lover nattefrost
sidst på ugen! :0(

Suzuki 250 GM, står der i hendes portræt, hvad er det? Trykfejl for GN eller
GZ?

Stor hilsen Anneli - og Savage!

Fra : Peter J

Dato : 07-11-01 20:17

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en news:9s9r1b$ha6$1@sunsite.dk...

> [...]
> sidst på ugen! :0(
>
> Suzuki 250 GM, står der i hendes portræt, hvad er det? Trykfejl for GN

Undrede mig over det samme

Peter
GSX 400 F
CBR 1000 F

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 07-11-01 20:20

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidst på ugen! :0(
>
> Suzuki 250 GM, står der i hendes portræt, hvad er det? Trykfejl for GN

Ja! Det er ret surt. Jeg har kørt min sidste tur i år... øvøv! Jeg har set
en artikel et eller andet sted, og mener at det er en GN hun kører.

MVH
Casper
RF600R

Fra : Ghadaffi

Dato : 08-11-01 11:23

hvem f..... interesserer sig for hvad hun kører på. hun ser da dejlig ud og
så skal hun bare inviteres over på en rigtig motorcykel.

klaus
zx6r

Fra : Jens Didriksen

Dato : 08-11-01 11:44

"Ghadaffi" <snyd@snyder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> så skal hun bare inviteres over på en rigtig motorcykel.

Har du andre MC'er også...

Jens

Fra : Ghadaffi

Dato : 08-11-01 13:33