Malerklemmen i morgen 4/11
Fra : Pein

Dato : 03-11-01 18:03

Hvornår er det ca. man mødes?
Er der nogen der kører i samlet flok eet eller andet sted fra?
Bo Thomsen, Niels S., Madcat?

*************'
Regionaludsigter, der gælder til søndag eftermiddag, udsendt kl. 14.30.

København, Nordsjælland, Vest- og Sydsjælland samt Lolland-Falster
I aften og i nat nogen opklaring nordfra med tørt vejr. Temp. ned mellem 5
og 10 grader og let til frisk vestlig vind. I morgen får vi lidt sol først
på dagen, ellers bliver det mest skyet og ud på eftermiddagen kommer der
en del byger. Frisk eller hård vind mellem sydvest og vest, ved kysterne
stedvis kuling, og temp. omkring 10 grader.
*************'
Kunne være bedre, men der er ikke glat.

/Pein

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-11-01 18:33

hvordan kender vi hinanden ?
skal vi mødes på et bestemt tidspunkt i et bestemt hjørne af pladsen ?

Lasse
CBR1000f rød hvid sort og ditto hein gericke alien dragt og karin rs125 sort
og ditto læder dragt

Fra : Pein

Dato : 03-11-01 19:02

Jeg kører rundt med et DFM skilt under nummerpladen.

/Pein
Blå TransAlp (med utæt lydpotte, larmer)
Sort/grå Goretex dragt
Grå Schuberth Profil hjelm

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-11-01 18:53

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår er det ca. man mødes?
> Er der nogen der kører i samlet flok eet eller andet sted fra?
> Bo Thomsen, Niels S., Madcat?

Blander mig liiige , Shell / McD Københavns vej i / ved Køge afgang
kl. 12.00

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Pein

Dato : 03-11-01 18:57

"Dennis Hellan Pedersen" wrote ...

> Blander mig liiige , Shell / McD Københavns vej i / ved Køge
> afgang kl. 12.00

Okay, jeg troede bare det kun var startpunkt for Stevns ture.
1 stk. TransAlp bevæger sig ad "Skensved banen" ca. 10 min. før.

/Pein

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-11-01 19:39

> "Dennis Hellan Pedersen" wrote ...

> Okay, jeg troede bare det kun var startpunkt for Stevns ture.
> 1 stk. TransAlp bevæger sig ad "Skensved banen" ca. 10 min. før.

Shell / McD er faktisk blevet start sted for _mange_ af "vores" ture,
nævner i flæng

Malerklemmen ( afgang kl .12:00 )
Stevns ( afgang kl .12:00 )
Sakskøbing Hotel ( afgang kl .12:00 )
Karoline ( afgang kl .11:00 )

Afgangs tiderne er så faste, som såån nogle nu kan blive, de sidste par
gange, er /har der ikke været noget / nogle faste aftaler, men jeg plejer
næsten altid at tage turen forbi Shell / McD , for at se om der skulle være
nogen

Faktisk er det tit at

Adam Christensen ( ikke så meget i år :o/ )
Morten Christensen
Bo Thomsen
Niels Sarpø
Thomas Makro
samt undertegnede, har mødtes der

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Adam Christensen

Dato : 05-11-01 09:10

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@tdcadsl.dk> wrote in message

> Adam Christensen ( ikke så meget i år :o/ )

Nej, nej; man kan jo ikke nå det hele :-/
Jeg må tage revance til næste år

--
Adam
SV650S

Fra : Niels S.

Dato : 05-11-01 11:53

Adam Christensen skrev

> Jeg må tage revance til næste år

Hej Adam.

Det vil vi så glæde os til

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Niels S.

Dato : 04-11-01 09:01

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Blander mig liiige , Shell / McD Københavns vej i / ved Køge afgang
> kl. 12.00

også mig - også mig

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-11-01 11:05

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> Dennis Hellan Pedersen skrev

> også mig - også mig

Velkommen i vores skizofrene klub
Vi er flere end du tror... *G*

Nå, men jeg styrer også lige derned....

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : bo thomsen

Dato : 03-11-01 19:39

> Hvornår er det ca. man mødes?
> Er der nogen der kører i samlet flok eet eller andet sted fra?
> Bo Thomsen, Niels S., Madcat?
jeg regner med at være på shell(n.køge) 1150
mvh
bo thomsen - blå vfr750f '86

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-11-01 16:03

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> jeg regner med at være på shell(n.køge) 1150
> mvh
> bo thomsen - blå vfr750f '86

Hmm, det var da vist lidt ved siden af, det regnestykke
Det var jo ikke ret meget vi så skyggen af dig, trods solens dejlige varme
stråler - men mange andre, der var lokket frem i det gode vejr.

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup - der ønsker alle piloter, som stopper årets kørsel
nu, tak for en dejlig sæson; og på gensyn til marts
GSX600F '91

Fra : boe

Dato : 04-11-01 16:21

Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> wrote in message

> Det var jo ikke ret meget vi så skyggen af dig

Hmm - der er vist heller ikke så mange der har set skyggen af dig på
motorvejen, siden du allerede er hjemme

Bo, VF1000F

Fra : bo thomsen

Dato : 04-11-01 18:53

> Det var jo ikke ret meget vi så skyggen af dig, trods solens dejlige varme
> stråler - men mange andre, der var lokket frem i det gode vejr.

nej jeg skrev også i den anden tråd ( af mig) om mallerklemmen at jeg ikk
kunne komme alligevel, der kom desværre noget i vejen. men vejret var ellers
godt det meste af dagen så det var lidt ærgeligt.
mvh
bo thomsen

Fra : Niels S.

Dato : 04-11-01 20:15

bo thomsen skrev

> [...]
ellers
> godt det meste af dagen så det var lidt ærgeligt.

En hel del ærgerligt, ville jeg have sagt, vejret taget i betragtning. Men
der mødte skam 7 dfm-skribenter + 1 (ofte nævnt) bedre halvdel op i Køge
Dejligt at årets sidste klemme-tur skulle beriges med så pragtfuld et
vejr. VFR'en fik virkelig lov at strække ben på en KÆMPE omvej hjem fra
Dyndet ))))))))))))))))))))))

Tak til alle fremmødte - vi ses forhåbentlig igen til næste år.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-11-01 20:27

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message > >der mødte skam 7
dfm-skribenter + 1 (ofte nævnt) bedre halvdel op i Køge

hmm...hvem mon det kan være

Lasse
CBR1000f & Karin & RS125

Fra : Niels S.

Dato : 05-11-01 09:51

Lasse Lundberg skrev

> hmm...hvem mon det kan være
>
> Lasse
> CBR1000f & Karin & RS125

*G* Tampen brænder

Fra : Pein

Dato : 04-11-01 23:13

"Niels S." wrote ...

> Tak til alle fremmødte - vi ses forhåbentlig igen til næste år.

Det var en snedig tur ad små veje derud, takker.
Jeg tog samme grusvej tilbage igen, og så fik den lidt mere gas. Ku ikk la
vær.

/Pein
Honda TransAlp (144 Kkm)
Yamaha DT125R (10 Kkm)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-11-01 11:49

yep meget snedig tur menge rigtig gode sving med godt udsyn....kunne man få
opskriften ?

Mvh
Lasse

Fra : Niels S.

Dato : 05-11-01 11:59

Lasse Lundberg skrev

> yep meget snedig tur menge rigtig gode sving med godt udsyn....kunne man

> opskriften ?

Jep. Jeg går laver lige en beskrivelse i løbet af ugen.

Fra : Frandsens

Dato : 04-11-01 23:13

"Niels S." skriver:

> [...]
>
> Tak til alle fremmødte - vi ses forhåbentlig igen til næste år.

Hørt hørt-
det var en fin tur at "slutte" året med, glæder mig allerede til de mange
fine ture vi forhåbentlig får i -02.

Vi ses til marts !!

Michael Frandsen
+600 BanditS