Kan i virkelig ikke !? **skuffet**
Fra : Morten Juel

Dato : 01-11-01 22:29

Hejsa NG

Jeg har sq normalt store tanker om jer
Men i har ikke kunne identificere hvad kåbe jeg har købt ;o((

http://starchild.dk/kaabe/

Der ligger billederne, hvis nogle måske har en ide om hvad kåbeglas jeg skal
købe !!

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-11-01 21:59

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk>

> Jeg har sq normalt store tanker om jer
> Men i har ikke kunne identificere hvad kåbe jeg har købt ;o((

Det er jo bare en eller anden tingest man kunne købe til eftermontering
engang i 80'erne. Jeg synes nu nok at du kræver lige lovligt meget af os

> Der ligger billederne, hvis nogle måske har en ide om hvad kåbeglas jeg
skal
> købe !!

Kan du ikke forme et stykke plexiglas til den? Det kræver nok en indsats,
men jeg er overbevist om at det kan lade sig gøre

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jan Meyer

Dato : 01-11-01 23:32

Har du prøvet at tage kåben med ind til en forhandler?
Hos Special i Aalborg har vi af og til en inde med en "ukendt" kåbe og nogle
gange lykkes der at finde et glas!
Prøv det.

Mvh.Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-11-01 23:36

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://starchild.dk/kaabe/
>
> Der ligger billederne, hvis nogle måske har en ide om hvad kåbeglas jeg

Det ligner meget sådan en gammel RD350 kåbe, men det er kun et gæt...

Thore

Fra : Kasper

Dato : 02-11-01 09:16

"Morten Juel" skrev d. 01-11-01 22:29 dette indlæg :
> [...]
>
> http://starchild.dk/kaabe/
>
> Der ligger billederne, hvis nogle måske har en ide om hvad kåbeglas

Det ligner faktisk_temmeligt_meget en gammelt Yamaha XJ-600/750/900
kåbeoverdel, hvor der er sket "customisering" af en del af plastic´en.
Selve området omkring den førhen 1 firkantede lygte er lavet om til 2
runde, ellers ligner det på en prik en XJ-kåbe, prøv det....

Mvh
Kasper
Super Blackbird, tidligere XJ ejer..

http://www.kandu.dk/

Fra : Frank

Dato : 02-11-01 19:39

Hejsa.

Jeg har faktisk en Yamaha XJ600 fra ´91 med fuldkåbe og 2 runde lygter. Og
jeg kan sige at den IKKE ligner de billeder du har der.
Jeg kan desværre ikke komme med noget godt bud.
Hilsen Frank.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 04-11-01 21:21

> Jeg har sq normalt store tanker om jer
> Men i har ikke kunne identificere hvad kåbe jeg har købt ;o((

det kunne godt ligne en af de kåber man kan købe hos M&P..
--
-- Allan(FZR600US)
`~´ ` ~ ´