Afgift
Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 30-10-01 20:18

Hej

Er der nogle sider hvor man kan finde ud af hvad afgiften er på motorcykler?
Tast selv osv.
Selv har jeg set en side --- noget med volmers mc --- men kan ikke finde den
igen - er der en der har et link?

Hej hej

Fra : Allan Bojesen

Dato : 30-10-01 20:55

> [...]
motorcykler?
> Tast selv osv.
> Selv har jeg set en side --- noget med volmers mc --- men kan ikke finde

Mon det er Folmers Mc du tænker på http://www.folmersmc.dk/
Der er da noget med afgifter.

Allan Bojesen

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 31-10-01 14:08

Her er skatteministeriets bud på reglerne: http://www.skat.dk/tal/satser/afgift-regist.php3

--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 31-10-01 21:35

> Er der nogle sider hvor man kan finde ud af hvad afgiften er på
motorcykler?
> Tast selv osv.

Hvis det er på nye maskiner har jeg hakket et lille program sammen der kan
gøre det for dig
http://www.majland.org/leo/sw

Men ellers så kig hso told og skat - deres vejledninger er faktisk rimeligt
nemme at læse

Mvh
Anders Majland