Spørg. ang. Honda ST1100 Pan European
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-10-01 22:34

Hej NG.

Nu har jeg surfet lidt rundt for at finde ud af hvad sub. står til som
brugt, har brugt et par timer fordelt på i går og i dag, men det er kun
lykkedes mig at finde _en_ og den var stort set ny, havde kørt under 10K
kilometer, og der var selvfølgelig ingen pris på ? ( GW klub DK )

Er der en ST 1100 klub ?

Kender i brugt priser på nogle ?

Jeg syntes ikke at den er så udbredt på Sjælland, men på dde Karoline "træf"
jeg har været på i år ( 4 stk's, så ingen bæltsskræk historier her har
jeg set adskellige, og endda på samme tid

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 29-10-01 23:21

http://www.st1100.dk/

> Kender i brugt priser på nogle ?

Jeg så vist et par stykker i Touring Nyt for nylig.

> [...]
> jeg har været på i år ( 4 stk's, så ingen bæltsskræk historier her
har
> jeg set adskellige, og endda på samme tid

Når vi nu endelig har erhvervet en sådan, skal den ikke sælges igen
foreløbig.

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : Evan Agerbo

Dato : 30-10-01 15:44

Ja, en "klub" på nettet med alt muligt om ST 1100, du skal være medlem men
det sker der ikke noget ved, jeg har været det i ca 1/2 år, og benyttet mig
af den flere gange. Her er adressen: http://www.st1100.org/
VH Evan Agerbo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-10-01 17:29

"Evan Agerbo" <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det sker der ikke noget ved, jeg har været det i ca 1/2 år, og benyttet

Tak for svarene, kikkede i Touring nyt, der var en 90"er ( første år den er
i Mc-Revyen til kr 160.000 ) der havde kørt 82 000 km til 122.000, kr :o/

--
Hilsen
Dennis Pedersen