Fyen/motorvejen på vej hjem fra Karoline
Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 12:41

Hvis nogen af jer kørte ad motorvejen fra Karoline omkring kl. 15.45 med
retning mod øst, og undrer jer over hvad der skabte den l a n g e kø
og de efterladte ølkasser så tag et kig her :
http://www.fyens.dk/VisArtikel.php?ArtikelID=95704

Vi 3 sjællændere havde første parket til hele optrækket Havde vi blot
kørt 1 minut tidligere var vi sluppet for at køre lige bag dem tværs over
hele Fyn.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-10-01 12:52

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> wrote in article
<KfbD7.527$5N3.4487@news.get2net.dk>...
> [...]
> retning mod øst, og undrer jer over hvad der skabte den l a n g e

> og de efterladte ølkasser så tag et kig her :

Tsktsktsk...

Jeg kom lige til at tænke på om hende journalisten der har skrevet artiklen
mon tit forkorter sit fornavn, men efterlader det fulde efternavn? Som
f.eks. M. Christensen

--
Mikkel
Undskyld, men det var altså en hård weekend

Fra : boe

Dato : 29-10-01 12:57

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> wrote in message

> Jeg kom lige til at tænke på om hende journalisten der har skrevet
artiklen
> mon tit forkorter sit fornavn, men efterlader det fulde efternavn? Som
> f.eks. M. Christensen

*ROFL* - Jeg tvivler!!

Bo, VF1000F

Fra : Sonny Toft

Dato : 29-10-01 13:01

Godt set...

Sonny - R6

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 13:13

*GRILL*

Fra : Petrich

Dato : 29-10-01 18:30

Nej nu må det være nok - kan vi ikke engang blive fri for disse hooligans på
vores domæne - landevejen - jeg troede kun det var omkring fodboldstadions
og banegårde de fandtes - men ak
XV535S

Fra : bo thomsen

Dato : 29-10-01 19:20

> Nej nu må det være nok - kan vi ikke engang blive fri for disse hooligans

> vores domæne - landevejen
men du kan sku tro at niels s gjorde en ihærdig indsats for at få politiet
til at flytte sig
70 km/t 1½ m afstand blinken lyset og viftene med armen
og jeg sad og fik nervøse trækninger for sæt nu at de ville holde os ind
da jeg så den første med blink på bagved mig, troede jeg at min nr. plade nu
ville komme til at koste mig en plov. men nej heldigvis ikk.

bo thomsen

Fra : Petrich

Dato : 29-10-01 19:30

Hej Bo
Som du ved kan vi ikke gøre noget ude på landevejen uden at "den lange arm"
er der - men hvad I blev jo bag den store byge der lige kom inden i kørte
tilbage igen
Hilsen
Flemming XV535S

Fra : bo thomsen

Dato : 29-10-01 21:44

> men hvad I blev jo bag den store byge der lige kom inden i kørte
> tilbage igen
jep og så sparede man da også lidt på kræfterne og benzinen

og det var bestemt også meget præventivt for vi kørte pænt og overholdte
fartgrænserne så ingen billeder med på heller ikk denne gang

bo thomsen