Malerklemmen d. 4. november
Fra : Morten Christensen

Dato : 28-10-01 23:48

Hej med jer gruppe.

Jeg kan se, at Bo Thomsen har lavet et tråd om >subject<

Desværre vil news.cybercity.dk ikke lade den vriste fra sig, så man kan se,
hvad der står i den :-/

Nogen der kan låne mig deres øjne?

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : bo thomsen

Dato : 29-10-01 00:35

> Desværre vil news.cybercity.dk ikke lade den vriste fra sig, så man kan
se,
> hvad der står i den :-/
> Nogen der kan låne mig deres øjne?

jeg har oprettet flere konti så når en er nede så bruger jeg en anden
news.sinsite.auc.dk
new.netsite.dk
mvh
bo thomsen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-10-01 18:04

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan se, at Bo Thomsen har lavet et tråd om >subject<
>
> Desværre vil news.cybercity.dk ikke lade den vriste fra sig, så man kan

Bo skrev