malerklemmen d. 4 nov?
Fra : bo thomsen

Dato : 28-10-01 18:20

jeg regner med at smutte derned ( fra kbh )
er der andre der skal der ned?
var der nogle dernede sidste måned?
mvh
bo thomsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-10-01 00:11

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> wrote in message
> jeg regner med at smutte derned ( fra kbh )
> er der andre der skal der ned?
> var der nogle dernede sidste måned?

Hej Bo.

Hvis mine gæster er vågnet op, min mc ikke er meldt død af forsikringen,
hvis ikke vejret erkæmpehvidt, så er der sikkert en pæn chance for, at jeg
vil deltage på denne af årets sidste fornøjelses-ture

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : bo thomsen

Dato : 29-10-01 00:24

> Hvis mine gæster er vågnet op, min mc ikke er meldt død af forsikringen,
> hvis ikke vejret erkæmpehvidt, så er der sikkert en pæn chance for, at jeg
> vil deltage på denne af årets sidste fornøjelses-ture

lyder da godt lad os så håbe at vi ikk er de eneste
der skal helst ikk være plads til at kunne komme til dernede for
bar mc'er.
bo thomsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-10-01 19:45

> lyder da godt lad os så håbe at vi ikk er de eneste
> der skal helst ikk være plads til at kunne komme til dernede for
> bar mc'er.

Øv, bøv...
Min kommer desværre ikke med derned alliwl :-/
Forsikringen holder den tilbage, indtil den er repareret "HVIS nu den skulle
få en skade mere..."

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 12:09

Morten Christensen skrev

> Hvis mine gæster er vågnet op, min mc ikke er meldt død af forsikringen,
> hvis ikke vejret erkæmpehvidt, så er der sikkert en pæn chance for, at jeg
> vil deltage på denne af årets sidste fornøjelses-ture

Hmm - jeg håber da på mange fornøjelsesture endnu. Forsikringen stopper
først d. 31/10 )

Hvor var du henne i går. Savnede dig på turen til Karoline

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : boe

Dato : 29-10-01 12:48

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message

> Hmm - jeg håber da på mange fornøjelsesture endnu. Forsikringen stopper
> først d. 31/10 )

Den 31/10? Så må du nok hellere komme afsted med det samme

Bo, VF1000F

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 13:16

boe skrev

> Den 31/10? Så må du nok hellere komme afsted med det samme

Jeg er den der er kørt 30/11 self.
Den weekend var vist alligevel for hård

Fra : bo thomsen

Dato : 29-10-01 18:40

shell
-donald(
gl.køgelandevej lige nord for køge
kl. 12 00
så ses vi provo niels

mvh
kyllingen med 1 par hansker og et "underlag".

Fra : Niels S.

Dato : 30-10-01 08:05

bo thomsen skrev

> mvh
> kyllingen med 1 par hansker og et "underlag".

*GG*

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-10-01 19:47

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> Hmm - jeg håber da på mange fornøjelsesture endnu. Forsikringen stopper
> først d. 31/10 )
>
> Hvor var du henne i går. Savnede dig på turen til Karoline

Ja, jeg savnede sq også at drøne med :-/

Men gix'en er blevet leveret ind til Sigma MC for taksator-vurdering-ting,
og indtil sagen er afgjort er der no driving .-/

Såee... Hvis jeg er uheldig, så hedder det februar, når jeg kan køre igen,
pga manglede dele :-//

(Hvor er det skod, og hvor HADER jeg dog at skulle så f*cking tidlig afsted
om morgen, for at tage det offentlige på job :-/)

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91 - i sindstrykt ned-tilstand

Fra : madcat

Dato : 29-10-01 12:10

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev
> er der andre der skal der ned?

Kæresten og jeg kører nok derned, hvis det er godt vejr.

Susanne

Fra : bo thomsen

Dato : 04-11-01 10:19

> jeg regner med at smutte derned ( fra kbh )
> bo thomsen
jeg kommer ikk alligevel
bo thomsen