J-dag
Fra : Armand

Dato : 25-10-01 17:49

Tuborgs hjemmeside meddeler at J-dag i år bliver fredag d: 9/11!

Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
MC Chaufførerne, Kobbelvænget 1, Fredericia. Tlf: 75910702
(nødtelefon: 25215628 = Ego!)

For de der kommer langvejs fra og måske derfor har droppet aftensmaden,
kan det blive aktuelt med et simpelt sildebord!? Tilsagn herom bedes
bragt her i strengen!

Der er et antal dobbelt-køjer samt masser af gulvplads indendøre til at
knalde brikker i når natten bliver for lang !

Fredericia kan nåes på 2¼ time af 4½ million danskere, så der er ingen
gode undskyldninger for at udeblive (en taxa fra stationen koster 30,-!)

Spørgsmål??

--
Armand.

begin 666 Armand.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM!<FUA;F0-"D9..D%R;6%N
M9 T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA<FUA;F1 ;6,M8VAA=69F;W)E<FYE
F+F1K#0I2158Z,C P,3$P,C54,30T-C0W6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-10-01 20:53

Armand wrote:

> Spørgsmål??

Hvad koster ølllerne?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 25-10-01 23:51

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Hvad koster ølllerne?

Kylling!

Svar: Sikkert omkring en 10'er :-/ (Bar-bestyrelsen er på valg ved
gen.fors. ugen forinden!)
Og så vidt jeg husker, så var sildene gratis sidste år, så det er ikke
for profittens skyld!

--
Armand
(der sidst i februar blev tvunget ½ kasse X-mas på bar-kreditten, p.g.a.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-10-01 18:11

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Kylling!

Jeg spurgte også mest for sjov... det så jo ud som om du mente at du havde
fået hele med, og så må man vel godt drille lidt

> Svar: Sikkert omkring en 10'er :-/ (Bar-bestyrelsen er på valg ved
> gen.fors. ugen forinden!)

Fino, fino, så skal der nok blive råd til at få lidt pyntegrønt i øret

> Og så vidt jeg husker, så var sildene gratis sidste år, så det er ikke
> for profittens skyld!

Gratis sild - lækkert

> [...]
> (der sidst i februar blev tvunget ½ kasse X-mas på bar-kreditten, p.g.a.
> fejlet salg af lige dem - Forøvrigt forståeligt nok, for det er sgu'

Jeg synes da ikke de blå er så slemme, men det er nok bare mig der fejler
noget

Fra : Anders Vinther

Dato : 26-10-01 18:01

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Gratis sild - lækkert

Eh, hm, hvilken type sild?

Anders V.

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:48

Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Eh, hm, hvilken type sild?

Jeg vil ikke klandres for racisme, så der vil være både røde, gule og
hvide

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:52

> Jeg synes da ikke de blå er så slemme, men det er nok bare mig der
> fejler noget

X-mas er også hvide om halsen. De blå er Albanierne - Og de er go'e!

Hvis nu Stup viser sig, kan han måske lokkes til at medbringe eksotiske
sæson-bajere nordenfjords fra :-/

--
Armand.
(der havde fornøjelsen af en Thy Classic for nyligt)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-01 14:33

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> er sgu'
>
> X-mas er også hvide om halsen. De blå er Albanierne - Og de er go'e!

Øhh, ok

> Hvis nu Stup viser sig, kan han måske lokkes til at medbringe eksotiske
> sæson-bajere nordenfjords fra :-/

Det kunne da være helt fint

> --
> Armand.
> (der havde fornøjelsen af en Thy Classic for nyligt)

God?

Fra : Armand

Dato : 28-10-01 15:12

> God?

Jup!
Behagelig oplevelse, selv for mig der ellers ikke sådan er til øl!

Stup har tidligere rost Thy's øko-bajer til skyerne; men den har jeg
tilgode endnu (min egen fejl at jeg ikke hamstrede lidt da jeg var på de
kanter!)

--
Armand

Fra : Søren L Hansen

Dato : 28-10-01 20:45

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i Stup har tidligere rost
Thy's øko-bajer til skyerne; men den har jeg
> tilgode endnu (min egen fejl at jeg ikke hamstrede lidt da jeg var på de
> kanter!)

De fås da ellers mange steder landet over, natop pga. det er det eneste
bryggeri der har øko-øl.
Og den er god...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-01 23:41

Armand wrote:

> Jup!
> Behagelig oplevelse,

Sådan en må jeg hellere prøve engang så

> selv for mig der ellers ikke sådan er til øl!

Hvordan kan man ikke være til øl?

> Stup har tidligere rost Thy's øko-bajer til skyerne; men den har jeg
> tilgode endnu (min egen fejl at jeg ikke hamstrede lidt da jeg var på de
> kanter!)

Økologi.. bwadr... opreklameret braller....
--
mvh Jes Vestervang - hvis far er std. farmer

Fra : mc-stup

Dato : 29-10-01 17:59

Jes Vestervang skrev:

> Økologi.. bwadr... opreklameret braller....
> --
> mvh Jes Vestervang - hvis far er std. farmer
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> GSXR250

Jo,ja, men hvis man kan abstrahere fra produktbaggrunden, så er Thy Økologisk
Humle (Ej den almindelige økopilsner!) en fremragende drikkelse, så efter en
fire-fem stykker vil du have besvær med at udtale din ovenstående sætning
fuldt sporgligt korrekt...))

Så jeg kan kun anbefale at prøve den.

Mvh

Stup
XS1100S, der også er meget økologisk indrettet.....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-10-01 20:54

mc-stup wrote:

> [...]
> så efter en fire-fem stykker vil du have besvær med at udtale din
> ovenstående sætning fuldt sporgligt korrekt...))

Hehe, det lyder da som om det er en med noget 'guf' i

> Så jeg kan kun anbefale at prøve den.

Det vil jeg da så gøre

> Mvh
>
> Stup

Kommer du også til j-dag?

> XS1100S, der også er meget økologisk indrettet.....

Hvad skal det sige?!?? Kører den på rapsolie oder was?

Fra : Armand

Dato : 29-10-01 22:13

> Hvad skal det sige?!?? Kører den på rapsolie oder was?

Mon ikke at det har noget med overfladen at gøre?

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-10-01 00:10

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Mon ikke at det har noget med overfladen at gøre?

Nåeh, mosbegroet

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 29-10-01 19:52

In article <9rh45r$r37$2@news.cybercity.dk>,
armand@mcSTREGchaufførerne.dk says...
> Stup har tidligere rost Thy's øko-bajer til skyerne; men den har jeg
> tilgode endnu (min egen fejl at jeg ikke hamstrede lidt da jeg var på de
> kanter!)
Jepper, de er skam gode. Og fåes i Netto her i Aalborg. Kører de ikke med
samme sortiment i hele landet?

/Uffe
GSF 600 Nackt

Fra : Armand

Dato : 04-11-01 12:02

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Hvis nu Stup viser sig, kan han måske lokkes til at medbringe
> eksotiske sæson-bajere nordenfjords fra :-/
> -- Armand.
> (der havde fornøjelsen af en Thy Classic for nyligt)

Og i går havde fornøjelsen at smage den højt besungne øko-bajer!

Der er forøvrigt efterladt en lille håndfuld, endsamt måske et par af
Classic'erne, til prøvesmagning på fredag!!

Og dette gav så lejlighed til at minde om at det er nu på fredag at der
er J-dag's party hos MC-chaufførerne i Fredericia!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-01 00:52

Armand wrote:

> Og i går havde fornøjelsen at smage den højt besungne øko-bajer!

Hmm

> Der er forøvrigt efterladt en lille håndfuld, endsamt måske et par af
> Classic'erne, til prøvesmagning på fredag!!

Ohh

> Og dette gav så lejlighed til at minde om at det er nu på fredag at der
> er J-dag's party hos MC-chaufførerne i Fredericia!

Og jeg skal nok komme
....og du kan _helt_ sikkert høre når jeg kommer; der er lige gået hul i et
forrør på gixxeren - eller rettere: der er brækket et forrør. Den larmer
som ind i h......, men det må jeg jo se på i weekenden.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-10-01 22:14

Armand wrote:

> Tuborgs hjemmeside meddeler at J-dag i år bliver fredag d: 9/11!

*GRILL* - jeg kiggede lige på billederne fra sidste år, og fandt et billede
med dig - den næsten legendariske Armand
<http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2000/j-dag/picture.php?show=MCfest054.jpg>

Måske godt at have dette billede i baghovedet, når Armand giver gode råd
ger i ng'en
--
mvh Jes Vestervang - som håber på at han stadig er velkommen

Fra : Pein

Dato : 25-10-01 21:30

"Jes Vestervang" wrote ...

<http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2000/j-dag/picture.php?show=MCfest05
4.jpg>

> Måske godt at have dette billede i baghovedet, når Armand giver gode
> råd her i ng'en

Huh, er det kun et år siden.
Det er mig der holder flasken. Ikke fordi jeg husker aftenens begivenheder
specielt præcist, men jeg kan kende trøjen.

/Pein

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 05-11-01 06:10

> Det er mig der holder flasken. Ikke fordi jeg husker aftenens begivenheder
> specielt præcist, men jeg kan kende trøjen.

Ja, og det ses tydeligt på
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2000/j-dag/picture.php?show=MCfest016.j
pg

Rasmus
(Der heller ikke husker det hele.....)

Fra : Armand

Dato : 05-11-01 18:41

Rasmus Rosenquist <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en

> Ja, og det ses tydeligt på

> [...]

Og meget heldigt for dit mandat, er det lykkes dig, imodsætning til for
Pein's vedkommende, at holde dig stort set fri af linsen

Billedets perspektiv vidner forøvrigt om at fotografen sikkert heller
ikke husker særligt meget

Og nu hvor jeg ser billederne:
Endnu en J-dags premiere: Klubbens nye bar fra i foråret!

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 25-10-01 23:39

> [...]
> ger i ng'en
> --
> mvh Jes Vestervang - som håber på at han stadig er velkommen

HEHEHE rigtig godt billede af Armand.

Michael

Fra : Armand

Dato : 25-10-01 23:38

> *GRILL* - jeg kiggede lige på billederne fra sidste år, og fandt et
billede
> med dig - den næsten legendariske Armand

Jup!
Sild&snaps ER godt!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-10-01 18:04

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> billede
>

> Jup!
> Sild&snaps ER godt!

Jeps, bivirkningerne af det er ret så fornøjelige

--
mvh Jes Vestervang - som vil gøre alt for at komme med... så det gør jeg jo
nok

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:15

> Jeps, bivirkningerne af det er ret så fornøjelige

Jeg har det dårligere med følgerne af for mange juleøl: Efter mit røvhul
at dømme skulle man tro at jeg havde drukket sølvpapiret om halsen med

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-01 15:29

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jeg har det dårligere med følgerne af for mange juleøl: Efter mit røvhul
> at dømme skulle man tro at jeg havde drukket sølvpapiret om halsen med

*lol* - Prøv at æde 3 hele chilier i træk (jeg var selvf. ikke ædru :), så
er resultatet noget i samme stil

Fra : Jakob Barfod

Dato : 29-10-01 09:01

> Jeg har det dårligere med følgerne af for mange juleøl: Efter mit røvhul
> at dømme skulle man tro at jeg havde drukket sølvpapiret om halsen med

Argh. Jeg vil _ikke_ høre om det!

--
Jakob (som seriøst overvejer en tur til Fredericia 9/11. Bæltskræk? Ikke
her!)

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 12:21

Jakob Barfod skrev

> Jakob (som seriøst overvejer en tur til Fredericia 9/11. Bæltskræk? Ikke
> her!)

Næhh, efterhånden tror jeg mest det er jyderne/fynboerne der har den skræk,
selvom det var dem der var så kæphøje til at starte med ))))))

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 26-10-01 00:47

> [...]
> ger i ng'en
> --
> mvh Jes Vestervang - som håber på at han stadig er velkommen

*tom for ord*

Mikkel
- der samtidig spekulere på ,om det er armand der har lagt profil samt
'hjelm' til mc chauførenes logo oppe i venstre hjørne...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-10-01 20:31

> Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
> MC Chaufførerne, Kobbelvænget 1, Fredericia. Tlf: 75910702
> (nødtelefon: 25215628 = Ego!)

ØV, ØV, ØV og SHIT, SHIT, SHIT
Jeg er i den anden ende af landet den weekend Det eneste lyspunkt er at
det sandsynligvis også bliver noget med juleøl

Allan Bojesen

Fra : Pein

Dato : 25-10-01 21:36

"Armand" wrote ...
> [...]
>
> Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
> MC Chaufførerne, Kobbelvænget 1, Fredericia. Tlf: 75910702

Tidspunkt?
Bare sårn cirka. Det er jo en almindelig arbejdsdag.

> For de der kommer langvejs fra og måske derfor har droppet aftensmaden,
> kan det blive aktuelt med et simpelt sildebord!? Tilsagn herom bedes
> bragt her i strengen!

Jeg er på. Bestil en ekstra flaske snaps
Hvis ellers det ikke foregår for tidligt sådan en fredag.

> Der er et antal dobbelt-køjer samt masser af gulvplads indendøre til at
> knalde brikker i når natten bliver for lang !

Den er jeg også med på.
Baren bliver sgu for hård at sove på i længden!

> Spørgsmål??

Gad vide om Rasmus R. tør køre med mig igen? Sidste år kørte jeg ikke 100%
som jeg plejer hjem igen

/Pein

Fra : Armand

Dato : 25-10-01 23:36

Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> Tidspunkt?
> Bare sårn cirka. Det er jo en almindelig arbejdsdag.

Jeg vil være der fra den tidligst anmeldte (efter kl. 15.30) ankommer!

> Gad vide om Rasmus R. tør køre med mig igen? Sidste år kørte jeg ikke
100%
> som jeg plejer hjem igen

GRILL

--
Armand.
(der personligt glæder sig mere til sild/snaps end øllet)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-10-01 18:06

Armand wrote:

> Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> Jeg vil være der fra den tidligst anmeldte (efter kl. 15.30) ankommer!

Hvornår er det sild&snapsetid... altså hvornår _skal_ jeg senest være der?

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:50

> Hvornår er det sild&snapsetid... altså hvornår _skal_ jeg senest være
> der?
Nu er det jo ikke sådant noget der står og bliver koldt!
Men hvis jeg får noget solidt respons, kan spisetid jo planlægges efter
mængden, såvel som senest ankommende!

Måske man skulle lægge det sammen med øllet kl. 21!?
Men det afhænger jo af folkets sult!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-01 14:31

Armand wrote:

> Nu er det jo ikke sådant noget der står og bliver koldt!

Nånej Men lidt fællespisning er der vel ikke noget i vejen for

> Men hvis jeg får noget solidt respons, kan spisetid jo planlægges efter
> mængden, såvel som senest ankommende!

Jeg kan komme fra kl 17

> Måske man skulle lægge det sammen med øllet kl. 21!?
> Men det afhænger jo af folkets sult!

Ja, aftensmad kl 21 er jo lidt sent... Men lad os se hvad de andre mener om
det

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 05-11-01 06:06

> Gad vide om Rasmus R. tør køre med mig igen? Sidste år kørte jeg ikke 100%
> som jeg plejer hjem igen

Nå, hva? Vi kom sq da hjem......

Jeg er desværre forhindret i at deltage, da min valgkamp tager al min
tid.......

Rasmus

Fra : Armand

Dato : 25-10-01 23:55

> Tuborgs hjemmeside meddeler at J-dag i år bliver fredag d: 9/11!
> Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
> MC Chaufførerne,

Øhh!?
Om fredagen er frigivelsen sat til kl 21.00!
Gælder det værtshuse, eller skal man mon vente til lørdag for at kunne
nå at købe sagerne ind :-/

Jeg verificerer lige igen med min købmand!!

--
Armand.
(der genkender roderiet fra sidste år)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-10-01 06:36

> Om fredagen er frigivelsen sat til kl 21.00!
> Gælder det værtshuse, eller skal man mon vente til lørdag for at kunne
> nå at købe sagerne ind :-/
>
> Jeg verificerer lige igen med min købmand!!

Jamen Armand, så flytter du bare arrangementet til weekenden efter

Allan Bojesen

Fra : Jakob Barfod

Dato : 26-10-01 08:25

> [...]
> nå at købe sagerne ind :-/
>
> Jeg verificerer lige igen med min købmand!!

Ups, ja. Kan huske de glade dage på kollegiet, hvor Tuborg leverede direkte
til kælderbaren, så der var lang kø kl. lidt i "frigivelsestid"...

Gad vide, om ikke der kan findes et par købmænd, der sælger tidligere/har
åbent til kl. 21?

--
Jakob

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 26-10-01 12:32

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote in message
> Ups, ja. Kan huske de glade dage på kollegiet, hvor Tuborg leverede
direkte
> til kælderbaren, så der var lang kø kl. lidt i "frigivelsestid"...

uhaaa det var tider....kan knabt huske hvordan vi kom tilbage til kampsax

Lasse
CBR1000f

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:47

> [...]
> nå at købe sagerne ind :-/
> Jeg verificerer lige igen med min købmand!!

Min fjerne familie i København, der er bryggeriansatte oplyser at det ER
fra kl. 21 fredag!
Men selvfølgelig er øllet leveret inden da!

Dette gælder altså med sikkerhed for de "københavnske" øl, som vi plejer
at få i klubben, og så må vi jo lægge os i selen for at få nogle kasser
af de øvrige til samme tid!

Ergo:
Fredag d. 9/11 ligger fast!!!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-10-01 07:06

> [...]
>
> Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
> MC Chaufførerne, Kobbelvænget 1, Fredericia. Tlf: 75910702

Mig mig mig, jeg vil også meed.. Du kan sku nok også godt regne med Lau.

-
Morten Dahl
- med til traditionens begyndelse

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-11-01 15:16

> [...]
>
> Derfor bliver der afholdt premierefest på juleøllet samme dag hos:
> MC Chaufførerne, Kobbelvænget 1, Fredericia. Tlf: 75910702

Hej Kim, + alle i andre der forhåbentligt får en rigtig hyggelig J-dag,
Jeg kan desværre ikke deltage da svigermor fylder 70 i morgen, :o/ så der er
_dømt_ deltagelse til "morgen kaffe" kl. l*** i Store Heddinge *SUUUUK*

Ha'ed rigtigt hyggeligt , men så er der jo også en mindre at tørre op
efter ))

--
Hilsen
Dennis Pedersen