Eurosport Arrrgggghhhhh...
Fra : AW på TRX

Dato : 23-10-01 11:31

1. Januar er EuroSport ikke at finde på kabel TV (TDC - oncable) længere.
Det erstattes af Viasat Sport med følgende beskrivelse:

Viasat Sport er en ny dansk kanal, der sender sport som især interesserer
danskerne. Kanalen sender dansk og international fodbold,
golf, trav, ishockey, basketball og meget andet. Viasat Sport vil også vise
store danske sportsbegivenheder.

Nu får vi altså mulighed for at se de samme fodboldkampe på endnu en kanal,
MEN HVAD MED MOTOGP ????

Jeg håber f..... at de også sender LIVE fra MotoGP. Forestil jer at man ikke
får lyden af de ny 4 takt'ere at høre når de skal ud at køre første gang

Allan Wisborg
TRX 850

-som kan se fransk, arabisk, tyrkisk, svensk, norsk og tysk fjernsyn. Men
snart ikke EuroSport mere....

Fra : Christian Berggreen

Dato : 23-10-01 12:47

Det vi være en KATASTROFE, hvis Eurosport ikke er på kabel
mere.....arrrgggg....((

Jeg vil nemlig æde min gamle hat på at ViaSat Sport ikke viser live road
racing.......damnnn

Vi må sende klagebreve osv. til TDC hvis det bliver en realitet.....

Christian
VTR1000F

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-10-01 12:49

Christian Berggreen <ccb@image.dk> wrote in article
<9r3l9d$115s$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> racing.......damnnn
>
> Vi må sende klagebreve osv. til TDC hvis det bliver en realitet.....

Tja risikoen er der da...:

TDC Kabel TV kommer efter hårde men fair forhandlinger om programpakken ud
med gode aftaler, der vil mindske underskuddet på ca. 60 mio. kr. Det er
meget muligt, at Eurosport ikke vil være en del af program-pakken, idet de
ikke ville give sig over for TDC og gå de 30 pct. ned i pris, som de
krævede. Derimod vil der sikkert komme en dansk version af Viasat Sport,
(Berlingske Tidende side 15, Jyllands-Posten Erhverv & Økonomi side 5)

Jeg er bare glad for mit Stofa kabel...

--
Mikkel

Fra : AW på TRX

Dato : 23-10-01 12:53

> Vi må sende klagebreve osv. til TDC hvis det bliver en realitet.....

Det ER en realitet:

http://www.oncable.dk/?UniversID=140&News=85

Allan

Fra : news.uni2.dk

Dato : 23-10-01 13:00

> Det ER en realitet:
>
> http://www.oncable.dk/?UniversID=140&News=85

Gud ved hvad andelsforeningen siger til en parabol på husmuren...

(((

--
Adam (MotoGP-fan)
SV650S

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-10-01 14:42

> Gud ved hvad andelsforeningen siger til en parabol på husmuren...

Lige min tanke ... Hvad koster det at tage eurosport fra parabol ?

/A

Fra : Jens U

Dato : 24-10-01 13:05

Anders Majland skrev ...
>Hvad koster det at tage eurosport fra parabol ?

Analog PAL 11259 V,TP 4 på Astra 1C på 19.2°E

Kun modtageren der skal investeres i.
Hvad vil du gi

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Pein

Dato : 24-10-01 21:08

"Jens U" wrote ...

> Analog PAL 11259 V,TP 4 på Astra 1C på 19.2°E
>
> Kun modtageren der skal investeres i.
> Hvad vil du gi

Det ligner jo en god lead, som de siger i Kjøwenhavnstrup.

Om få måneder flytter jeg på landet i omegnen af Bjerringbro (ja så er vi
nær Truust Kro) og regner ikke med at være i nærheden af ret meget kabel
eller fællesantenne halløj.
Vi snakkes Jens.

/Pein

Fra : Jens U

Dato : 26-10-01 14:14

Pein skrev ...
> [...]
>nær Truust Kro) og regner ikke med at være i nærheden af ret meget kabel

Nå, da så bliver vi jo næsten naboer

Helt sikkert, sig til når du er blevet etableret.
Eurosport skal du ikke gå glip af.

Gudenådalen, hvis det skulle være.
Jeg kender masser af snoede veje i området.

Fra : Christian

Dato : 23-10-01 14:29

PIS PIS PIS!!!!!!!! Hvad fanden sker der? Jeg er med på klagebrev, er der
nogen med erfaring i dette der starter noget op så er jeg med...

Christian
ZX6R, Bi-turbo.

Christian Berggreen <ccb@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9r3l9d$115s$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : AW på TRX

Dato : 23-10-01 14:44

Man kunne jo starte med kontakte Viasat for at høre om de sender det....
Måske er vi heldige....

Allan Wisborg

Fra : Christian

Dato : 23-10-01 14:48

> Man kunne jo starte med kontakte Viasat for at høre om de sender det....
> Måske er vi heldige....

.....Næppe, EuroSport har kontrakt med MOTO GP de næste 600 år og en
lagkage......*suk*

Christian
KawaZX6R

Fra : AW på TRX

Dato : 23-10-01 15:11

Var lige inde omkring Viasat's hjemmeside som førte til OnSite som
tilsyneladende er dem der skal levere Viasat sport.
Deres hjemmeside handler om (--Åndeløs spænding--) Fodbold, Fodbold, Fodblod
og Fodbold. Ikke et ord om noget med en motor på. De hurtigste omdrejninger
vi får at se er dem fra en dommers trillefløjte......

--

Allan Wisborg
TeamUnique

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-10-01 12:51

AW på TRX <aw@teamunique.dk> wrote in article
> [...]
> danskerne. Kanalen sender dansk og international fodbold,
> golf, trav, ishockey, basketball og meget andet. Viasat Sport vil også

Ja, der er jo en kolossal dansk interesse for basketball i TV. ødde bødde
Godt man har Stofa og AN_TV, whoohoo. Indtil de også falder sammen.

--
Søren

Fra : Torben Andersen

Dato : 23-10-01 15:15

Hej
Det gælder da bare om at få sat en gammel parabolskærm op så i kan se de
tyske analogkanaler, der er ikke noget med betalingskanaler og der er
Eurosport med de rigtige folk som selv har kørt race, ikke som (Claus
Porre).
Derudover er der den tyske DSF som sender motorcykel samt Off-roadmagasinet
som er to fede programmer.
Prisen på en gammel analogparabol er vel 4 gulerødder og to
pils!!!!!!!!!!!!!!
Torben

Fra : Christian

Dato : 23-10-01 15:09

AT LÆSE DETTE:
http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=73665

Christian
Kawa ZX6R JensLynGrå

Torben Andersen <skolebakken16@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd57aa8$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian Berggreen

Dato : 23-10-01 15:33

Vi må krydse fingre......!!!
Et liv uden Eurosport.....nej nej nej nej......

De kan godt beholde alt deres elendige danske sport for dem selv, gider ik
se fodbold og håndbold........jeg vil se MC-ræs...!!! hehe

Christian
VTR1000F

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-10-01 22:18

"Torben Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en Prisen på en gammel
analogparabol er vel 4 gulerødder og to
> pils!!!!!!!!!!!!!!

Ja sidste år sendte eurosport også Offroadmagazin, men DSF har det nu. Er
der rigtigt at man bare skal have en gammel analog parabol for at ta det??

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-10-01 05:43

Torben Andersen <skolebakken16@os.dk> wrote in article
> [...]
> tyske analogkanaler, der er ikke noget med betalingskanaler og der er
> Eurosport med de rigtige folk som selv har kørt race, ikke som (Claus

Så er det jo godt at Claus Borre ikke kommenterer GP.

Det gør Anders Rasmussen til gengæld - han da vist en nogenlunde kompetent
og ikke mindst til tider *meget* underholdende at høre på.

--
Mikkel

Fra : Richard Pade

Dato : 25-10-01 20:10

Mikkel Christensen wrote:

> Så er det jo godt at Claus Borre ikke kommenterer GP.
>
> Det gør Anders Rasmussen til gengæld - han da vist en nogenlunde kompetent
> og ikke mindst til tider *meget* underholdende at høre på.

Ja, han er sikkert udmærket, men man får ham jo heller ikke at se
gratis, vel?
Når parabolen og modtageren (analog er på vej ud, fremtiden er digital)
er betalt,
ser vi hans tyske kolleger kvit og frit. (Og hans franske, engelske og
italienske
på Moteurs, Motors og Nuvolari også for den sags skyld).

Richard

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-10-01 06:45

Richard Pade <richard.pade@mail.dk> wrote in article
<3BD8639E.3B08BCD1@mail.dk>...

> Ja, han er sikkert udmærket, men man får ham jo heller ikke at se
> gratis, vel?

Det ved jeg ikke noget om - det var bare sammenligningen af de danske
kommentatorer med Claus Borre jeg ville kommentere.

Jeg er stadig glad for mit Stofa kabel

--
Mikkel

Fra : Jens U

Dato : 24-10-01 13:11

Torben Andersen skrev ...
>Derudover er der den tyske DSF som sender motorcykel samt Off-roadmagasinet
>som er to fede programmer.
>Prisen på en gammel analogparabol er vel 4 gulerødder og to
>pils!!!!!!!!!!!!!!

Jep!

Ikke mere...
Er det ikke udbud og efterspørgsler der sætter prisen

Fra : Rune Larsen

Dato : 23-10-01 19:58

AW på TRX wrote:

> Nu får vi altså mulighed for at se de samme fodboldkampe på endnu en
> kanal, MEN HVAD MED MOTOGP ????

Ja, det er sgu bittert!

> Jeg håber f..... at de også sender LIVE fra MotoGP. Forestil jer at man
> ikke får lyden af de ny 4 takt'ere at høre når de skal ud at køre første
> gang

Jeg tror også jeg får det dårligt. Tænk at skulle ha forurenet sin dejlige
stroker lyd af en flok diesler.

/Rune

Fra : Tomas Linnet

Dato : 24-10-01 09:59

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en

> Jeg tror også jeg får det dårligt. Tænk at skulle ha forurenet sin dejlige
> stroker lyd af en flok diesler.
>
> /Rune

Og hva' er der så galt med diesel?

Tomas
NC30+Sonic+212D

Alt under 5 cyl. er bare en startmotor

Fra : Rune Larsen

Dato : 25-10-01 10:50

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> wrote in message

> Og hva' er der så galt med diesel?

Vægt-effektforholdet!

> Tomas
> NC30+Sonic+212D

En SONIC? Hvad har du gang i?

/Rune

Fra : Richard Pade

Dato : 24-10-01 16:06

Suk ikke for tidligt - Eurosport sendes i dag ukodet fra Astra - i det
mindste til digitale satellitmodtagere. det er godt nok på tysk, men
moto-lyden er den samme. Fed mand.

Richard

Fra : Steffan Scheel Pouls~

Dato : 24-10-01 22:53

Jeg vil skide mine tyrkiske, arabiske og franske kanaler et langt stykke. De
må gerne være der men ikke på bekostning af GP og Superbike weekenderne. Så
hjælper der fedt at som BT skriver "Fremover vil DK4 også sende film med
Poul Reichhardt, Peter Malberg og Tove Maes i de bærende roller."

Hvad helvede kan man bruge det til ?????
Er der nogen af jer som har siddet med nerverne uden på tøjet når Poul
Reichhardt synger "kom til mig Ibrahim" ??næppe.....

Steffan
www.gp1.dk

Richard Pade <richard.pade@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BD6D8EE.17E8BCC8@mail.dk...

Fra : Steffan Scheel Pouls~

Dato : 25-10-01 12:46

Svar fra min brokke mail til on-cable:

Hej Steffan

Tak for din henvendelse til TDC Kabel TV.

Eurosport har forlangt en pris, som vi ikke synes var fair overfor vores
kunder og vi måtte derfor beslutte at kanalen ikke kunne komme med i det nye
udbud.

Nu er Eurosport midlertidigt kommet med indrømmelser, så der er basis for at
genoptage forhandlingerne. Inden månedens udgang ved vi om Eurosport er med
i det nye udbud eller ej.

Hvis en aftale med Europort falder på plads, har vi på nuværende tidspunkt
ikke taget stilling hvilken kanal, Eurosport så erstatter.

Lykkes det derimod ikke at få forhandlet en aftale på plads, vil Eurosport
forsvinde fra kabelnettet.

Med venlig hilsen/Best regards

Henrik Hansen
OnCable TDC Kabel TV A/S