Baglæs på mc
Fra : Lone

Dato : 14-10-01 16:02

Er der en af jer der har et billede liggende af en mc med et grundigt baglæs
?

Mangler et til en billedserie jeg er igang med.

Venlig søndagshilsen

Fra : Per Pedersen

Dato : 14-10-01 16:38

Jeg ved at Rolf Skovløkke har nogle billeder af min GS´er med fuld
oppakning. Og det er ikke ferieoppakning men en mountainbike og en
appelsinkanon. Jeg hører ham om de er fremkaldt og i så fald skal de bare
scannes.

Med Venlig Hilsen
Per P.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 15-10-01 11:29

Per Pedersen wrote:

> [...]
> oppakning. Og det er ikke ferieoppakning men en mountainbike og en
> appelsinkanon. Jeg hører ham om de er fremkaldt og i så fald skal de bare

Apppelsinkanon?????????

Forklar, det lyder sjovt.

MVH Anders

Fra : Morten Dahl

Dato : 15-10-01 12:21

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse

> Apppelsinkanon?????????
>
> Forklar, det lyder sjovt.

ja per lad os nu se nogle billeder

-
Morten Dahl
- der har leget med vidunderet

Fra : Per Pedersen

Dato : 15-10-01 15:28

Desværre, jeg har ingen billeder af kanonen da jeg ikke er ejer af et
digitalkamera eller en scanner. Jeg har ikke andet end den skærm jeg ser på
og så et abc-klaver og en der kommer papir ud af. Jeg er jo ikke
IT-ekstremist

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen...som selv foretrækker liveoplevelser frem for billeder...

Fra : Armand

Dato : 15-10-01 16:58

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en
> Desværre, jeg har ingen billeder af kanonen da ............
> Jeg har ikke andet end ............. og så et .......... og en der
> Jeg er jo ikke IT-ekstremist
> Per Pedersen...som selv foretrækker liveoplevelser

- - - Og tilsyneladende er udemærket til at skabe dem selv også

--
Armand.

Fra : Per Pedersen

Dato : 15-10-01 15:35

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> wrote in message

> Apppelsinkanon?????????
>
> Forklar, det lyder sjovt.
>
> MVH Anders

Man samler nogle kloakrør, et låg på i den tykke ende, stopper en appelsin,
et æble, en citron ell. lign. ind i løbet, hårlak sprøjtes ind og antændes
og så skal man helst holde en retning på løbet der giver fri bane 300 meter
eller ramme en ting der kan holde. Jo, det er et sjovt legetøj.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 15-10-01 16:41

> [...]
> og så skal man helst holde en retning på løbet der giver fri bane 300 meter
> eller ramme en ting der kan holde. Jo, det er et sjovt legetøj.

Hehe. Har den ikke været i fjernsynet en eller anden gang. Send i øvrigt gerne
en byggebeskrivelse da jeg bor ud til 500 meter åbne marker der godt kunne
trænge til at blive tæppebombet med appelsiner.

MVH Anders

Fra : Kasper

Dato : 16-10-01 14:31

"Anders Sune Jensen" skrev d. 15-10-01 16:41 dette indlæg :
*snip*

> [...]
kunne
> trænge til at blive tæppebombet med appelsiner.

Søg på nettet på "potato gun" - det giver en del hits, hvoraf der findes
en del ret morsomme hjemmesider......

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-10-01 20:49

On Mon, 15 Oct 2001 12:28:48 +0200, Anders Sune Jensen
<anders@tycho.dk> wrote:

Hej.

>Apppelsinkanon?????????
>
>Forklar, det lyder sjovt.

Jeg kender ikke en appelsinkanon, men her historien om en
kyllingekanon:

Scientists at NASA built a gun specifically to launch dead chickens at
the
windshields of airliners, military jets and the space shuttle, all
traveling at maximum velocity. The idea is to simulate
the frequent incidents of collisions with airborne fowl to test the
strength of the windshields.
British engineers heard about the gun and were eager to test it on the
windshields of their new high speed trains. Arrangements were made,
and a
gun was sent to the British engineers. When the gun was fired, the
engineers stood shocked as the chicken hurled out of the barrel,
crashed
into the shatterproof shield, smashed it to smithereens, blasted
through
the control console,snapped the engineer's backrest in two and
embedded
itself in the back wall of the cabin, like an arrow shot from a bow.
The horrified Brits sent NASA the disastrous results of the
experiment,along with the designs of the windshield and begged the US
scientists for suggestions.

NASA responded with a one-line memo:

"Defrost the chicken."

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-10-01 21:54

Steen Gruby wrote:

> [...]
> <anders@tycho.dk> wrote:
>
> Hej.

> Jeg kender ikke en appelsinkanon, men her historien om en

[sniiip]
> "Defrost the chicken."

*GRILL* Er det en virkelig historie?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anders Vinther

Dato : 15-10-01 21:30

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> wrote in message
> On Mon, 15 Oct 2001 12:28:48 +0200, Anders Sune Jensen
> <anders@tycho.dk> wrote:
>
> Jeg kender ikke en appelsinkanon, men her historien om en
> kyllingekanon:

[snip]
En god historie
[unsnip]

Denne historie minder mig om en historie fra de glade rumfartskapløbsdage,
hvor russerne og amerikanerne havde travlt med at løbe hinanden over ende
derude i det mørke.

Efter sigende skulle amerikanerne have spenderet omkring 1 mill. USD på
research for at udvikle en kuglepen, der virkede i vægtløs tilstand...

Russerne brugte blyanter...

Mvh.

Anders
- Der krydser fingre for mere godt vejr til at slutte den første MC sæson af
på -

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-10-01 19:14

"Anders Vinther" <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [snip]
> En god historie
> [unsnip]

Ditto.

Jeg var på et software test kursus engang, hvor en del af materialet kom fra
projekter omkring udvikling af F-16 jagerfly. Som eksempel på test af
"ulogiske" funktioner, var der fx.: Jagerflyet stod klar til start på
startbanen, da testpiloten beordrede "landing gear up". Det ku' den godt...

Rittig

Fra : Armand

Dato : 17-10-01 01:16

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> [...]
til start
> på startbanen, da testpiloten beordrede "landing gear up". Det ku' den

Paradoksalt deri, at netop F16 advarer ved elektronisk tale hvis man
nærmer sig jorden for meget uden at landingsstellet er ude

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-10-01 01:20

> Er der en af jer der har et billede liggende af en mc med et grundigt
baglæs

Hej Lone

Jeg har sendt dig et billede af en FJ 1100 der er godt læsset. Billedet er
også lagt i dk.binaer.motor i tråden FJ1100 baglæs.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Lone

Dato : 15-10-01 14:42

Tak for billedet - - det er stoppet ind i serien.

M.v.h. Lone