Fed mc portal
Fra : Søren L Hansen

Dato : 12-10-01 10:36

Jeg fandt denne mc-portal ting, der er masser (14000+) af annoncer med
maskiner, og en vurderingsdims til at regne købspris ud på specifikke
maskiner. Alt sammen for hovedsageligt det tyske marked, 90 mill mennesker,
men den findes også fors verige og masser af andre lande, så der er noget
at gå i gang med.

http://www.motoscout24.autoscout24.de/home.asp?language=ger

--
Søren

Fra : jarnbak

Dato : 13-10-01 12:26

"Søren L Hansen" wrote:

> [...]
> men den findes også fors verige og masser af andre lande, så der er noget

Prøv at skifte =ger ud med =eng.
Palle

Fra : Pein

Dato : 13-10-01 17:30

jarnbak skrev ...

snip

>Prøv at skifte =ger ud med =eng.

Det ser ud til siden bliver en hel del ringere så, omend det der er
tilbage er på engelsk.

/Pein
TransAlp
DT125R

Fra : Søren L Hansen

Dato : 14-10-01 21:59

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse > >Prøv at skifte =ger ud med
=eng.

> Det ser ud til siden bliver en hel del ringere så, omend det der er
> tilbage er på engelsk.
Jep, også min erfa.
Og man kan ligeså godt få lært noget tysk.
Hvorfor ikke starte med noget interessant?

S.

Fra : Armand

Dato : 15-10-01 15:38

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en

> Jep, også min erfa.
> Og man kan ligeså godt få lært noget tysk. Hvorfor ikke starte med
> noget interessant?

Hæ!

Min afgangskarakter i tysk var så ringe at jeg end ikke vil nævne den;
men efter at have abstraheret fra folkeskolen nogle år og efterfølgende
begyndt at hænge ud i den lokale mc-klub, hvor MOTORRAD var en fast
bestanddel af hverdagen, blev mit tysk forbedret til en grad hvor det
indtrådte som min bedste 2.-mål. Dette blev penslet tydeligt ud for mig
da jeg næsten 20 år senere tog på ferie i GB!

Ens fritidsinteresse kan sagtens bringe mangfoldige tildragelser, af
ikke påregnet art, med sig

--
Armand.