Farver
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 05-10-01 12:15

Hej igen, jeg tænkte på, om I ville mail mig nogle billeder af jeres /
andres CBR´er, som har nogle fede farver, for nu skal det være, jeg skal
have lakeret min cbr her til vinter

--
MVH Jan Linnebjerg Pedersen

"Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, han har faktisk
fattet begge dele lige dårligt"
Piet Hein

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-10-01 12:34

On Fri, 5 Oct 2001 13:14:55 +0200, "Jan Linnebjerg Pedersen"
<jan_l@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej igen, jeg tænkte på, om I ville mail mig nogle billeder af jeres /
>andres CBR´er, som har nogle fede farver, for nu skal det være, jeg skal
>have lakeret min cbr her til vinter

Her er et hav af forskellige muligheder :

http://www.bikepics.com/honda/cbr600/

-M

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 05-10-01 12:51

Tak for tippet --- Videoerne er også et kig værd

Just keep ´em comming

MVH JAN

Fra : Steffan Scheel Pouls~

Dato : 10-10-01 10:33

Prøv evt. http://www.the-image-works.co.uk/racebikes.htm der kan du købe
diverse replica. Jeg kontaktede dem for et par måneder siden ang. red-bull
decals til en R6'er. De ville incl fragt kunne leveres for £70

Steffan
www.gp1.dk

Jan Linnebjerg Pedersen <jan_l@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bbda04d$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...