Weekendmål.
Fra : Armand

Dato : 04-10-01 21:48

Det ser ud til at kunne blive godt vejr i weekenden, hvorved mange
sikkert stresser for at få en af årets sidste fine mc-dage med i
kørebogen.

For de der ikke vælger at tage til Malerklemmen (vestlige-bæltskrækkerne
eksempelvis), har jeg et alternativt udflugtsmål:
På Fredericia Køretekniske Anlæg, Parallelvej (syd for jernbanen der
igen ligger syd for bryggeriet, der igen ligger syd for raffinaderiet
der ig.........!), afvikler vores lokale ungdoms RR-projekt sin
årsafslutning.
Der køres træning såvel lørdag og søndag, samt løb fra søndag middag og
frem!

Eftersom at der kommer gæstekørere fra lignende projekter i Randers,
Vejle og Albertslund, er der en god chance for at der vil blive gået til
stålet, så selvom YSR 80'ernes sæde er i knæhøjde bliver det ikke
kedeligt at opleve!

Kom frit!

--
Armand.

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-10-01 12:36

On Thu, 4 Oct 2001 22:47:33 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> [...]
>Vejle og Albertslund, er der en god chance for at der vil blive gået til
>stålet, så selvom YSR 80'ernes sæde er i knæhøjde bliver det ikke

Æv ingen NSR'ere ? Hvor kedeligt )

>Kom frit!

Kommer og hilser på hvis jeg har fri søndag....

-M

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-10-01 13:21

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> Æv ingen NSR'ere ? Hvor kedeligt )

> Kommer og hilser på hvis jeg har fri søndag....
>
> -M

Er det bare mig, eller er det CyberCity's news-server, der ikke holder øje
med alt?
Dette indlæg er ikke at finde andre steder :-/

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-10-01 13:31

Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> wrote in article
<9pk8j5$1v2l$1@news.cybercity.dk>...

> Er det bare mig, eller er det CyberCity's news-server, der ikke holder
øje
> med alt?

Det er også mig...
Så nu er vi to.

--
Mikkel

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-10-01 13:32

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> wrote in article
<01c14d99$85677710$290b12ac@pc4814>...
> Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> wrote in article
> <9pk8j5$1v2l$1@news.cybercity.dk>...

> øje
>
> Det er også mig...
> Så nu er vi to.

Fordømte <del> tast...
Det jeg _ville_ have skrevet er at jeg heller ikke kan se det originale
indlæg...

--
Mikkel

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-10-01 13:55

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> wrote in message
*snip*
> Fordømte <del> tast...
> Det jeg _ville_ have skrevet er at jeg heller ikke kan se det originale
> indlæg...
*snaps*

Hmm, du er åbenbart ikke den eneste der også har problem med <del>-tasten...
Serveren har også :-/

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-10-01 13:41

> Det er også mig...
> Så nu er vi to.

Tre!

Rittig

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-10-01 13:52

On Fri, 5 Oct 2001 12:30:40 +0000 (UTC), "Mikkel Christensen"
<mic@rrnord.dk> wrote:

>Det er også mig...
>Så nu er vi to.

Hmmmm måske det er cancelled af en eller anden grund....i så fald må
jeg nok hellere lade være med at gengive hele indlægget og lade Armand
selv ....

-M

Fra : Armand

Dato : 05-10-01 18:21

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Hmmmm måske det er cancelled af en eller anden grund....i så fald må
> jeg nok hellere lade være med at gengive hele indlægget og lade Armand
> selv ....

Nej, nej!
Ryg straks på dermed (jeg afholder mig fra det og forventer at du gør
det, hvorofr jeg også lige sender privat)!!!

--
Armand.

Sjovt nok, sender jeg endda fra Cyber City

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-10-01 18:38

On Fri, 5 Oct 2001 19:21:04 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Nej, nej!
>Ryg straks på dermed (jeg afholder mig fra det og forventer at du gør
>det, hvorofr jeg også lige sender privat)!!!

Okay...your wish is my command,her kommer det så :

---------------repost start----------------

------------------------repost end---------------------

-M

Fra : Morten Christensen

Dato : 06-10-01 20:09

> [...]
> <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>
> Der køres træning såvel lørdag og søndag, samt løb fra søndag middag

Naaarj! :-/
*ØV*ØV*ØV*
Og mig, som har tullet helt fra Københavnstrup, med stop i Odense, og ellers
til KS-Motor i Vejle, for at finde ud af, at de tumper derovre er begyndt at
lukke kl 13 efter 1. oktober (Hvilket jo ikke lige fremgår af deres
hjemmeside)
Så jeg sad lige et kort øjeblik og kedede mig på en fortovskant i Vejle,
inden jeg vendte næsen hjemad - trist jeg ikek nåede at se den posting her i
aftes :-/

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Armand

Dato : 06-10-01 22:37

Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> skrev i en

> [...]
> er begyndt at lukke kl 13 efter 1. oktober.... inden jeg vendte næsen
> hjemad - trist jeg ikek nåede at se den posting her i aftes :-/

Bare rolig nu - Vi kører igen søndag!

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 06-10-01 23:00

> Bare rolig nu - Vi kører igen søndag!

Jahr, men der er tiden ikke lige til, at køre til Fredericia fra København
:-/
Lysten er der, men det er noget andet, desværre.

--
Have a good trip

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Michael K.S.

Dato : 07-10-01 16:32

On Sat, 6 Oct 2001 23:37:16 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Bare rolig nu - Vi kører igen søndag!

Jeg har lagt et par billeder fra begivenheden på :

ftp://public:public@213.237.66.161/

Mit digicams opløsning er elendig,men man kan vel alliwl få et indtryk
af at der også bliver gået til vaflerne på miniatureracerne.

De ligger der en dags tid eller to fra nu af...

-M

Fra : Armand

Dato : 08-10-01 15:27

> Jeg har lagt et par billeder fra begivenheden på :
> ftp://public:public@213.237.66.161/
> De ligger der en dags tid eller to fra nu af...

Det samme har min medsammensvorne fra RR-projekt "Kun Race", Thomas.
Interesserede kan kigge ind på: www.sitecenter.dk/thomas
Skulle man få øje på en lavbenet personage med et flag i hånden, er det
sandsynligvis deres undertegnede.

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-10-01 15:35

> øje
>
> Det er også mig...
> Så nu er vi to.

Jeg kører over TDC, og kan for en gangs skyld se det hele

Allan Bojesen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 05-10-01 21:44

"Allan Bojesen" wrote in message
> Jeg kører over TDC, og kan for en gangs skyld se det hele
>
> Allan Bojesen

Ja det er sgu ikke så tit det sker, jeg tror jeg mangler mellem 5-10 indlæg
per dag (uoverensstemmelse mellem "unread" og faktiske indlæg).
jeg har også været ude for at jeg ikke kunne se et indlæg jeg skrev til
gruppen, men én svarede personligt på det, så nogen i gruppen fik det
altså....bare ikke afsenderen
mvh Jacob

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-10-01 13:39

> Er det bare mig, eller er det CyberCity's news-server, der ikke holder øje
> med alt?
> Dette indlæg er ikke at finde andre steder :-/

Jeg bruger også CCs newsserver og kan også kun se svaret..

signing off.. Martin Sørensen