Lydoptagelse af en Harley søges...
Fra : Mads Pedersen

Dato : 04-10-01 11:36

Jeg står og skal bruge lyden af en Harley Davidson og tænkte at det her
måske var den rette nyhedsgruppe at forhøre sig i, så : der skulle vel ikke
være nogen af jer der skulle ligge inde med subject?

--
Mvh Mads
----

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-10-01 11:54

On Thu, 4 Oct 2001 12:35:50 +0200, "Mads Pedersen"
<cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

>Jeg står og skal bruge lyden af en Harley Davidson og tænkte at det her
>måske var den rette nyhedsgruppe at forhøre sig i, så : der skulle vel ikke
>være nogen af jer der skulle ligge inde med subject?

Her er en kort en :

http://users.hrnet.fr/~danny/harley.mp3

-M

Fra : Jens Didriksen

Dato : 04-10-01 12:03

> [...]
vel ikke
> være nogen af jer der skulle ligge inde med subject?

Tjek www.harleyluja.dk under Download. Der finder du bl.a. nogle
lydfiler.

Hygge fra Jens, webmaster, harleyluja.dk

Fra : bwl

Dato : 04-10-01 18:11

Caps på GrenåVej *GG*

Fra : Finn Rasmussen

Dato : 05-10-01 04:38

> [...]
ikke
> være nogen af jer der skulle ligge inde med subject?

Her kan du sikkert finde noget der kan bruges

http://www.geocities.com/Heartland/Estates/7569/wavpage.htm

mvh
Finn