Garage / Opstaldning i Valby
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-10-01 10:22

Jeg så igår en lille annonce i Valby Bladet for ledige garager under Domus
Vista. Det var vist noget med tæt på 500kr/måneden for en garage med egen
nøgle, men hvis det har interesse kan jeg godt finde telefonnummeret.

Umiddelbart synes jeg det lyder dyrt, men er det virkeligt prisniveauet for
en garage ?

Mvh
Anders Valby

Fra : Jakob Barfod

Dato : 04-10-01 11:32

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nøgle, men hvis det har interesse kan jeg godt finde telefonnummeret.
>
> Umiddelbart synes jeg det lyder dyrt, men er det virkeligt prisniveauet

Før Købehavns Kommune lavede tricket med med 2-timers parkering i
brokvartererne, var standardprisen for en mc-plds i en parkeringskælder ca.
200 kr./md i området. Jeg ved ikke, hvad niveauet er nu.

--
Jakob

Fra : Toft

Dato : 04-10-01 12:11

jajajajajaja - INTERESSERET!!!!!

Prisniveauet i KBH K ligger på ca. 2000kr om måneden for en aflåselig
garage. ca. det halve for en "parkeringsplads" i en vidioovervåget
parkeringskælder

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) skrev i
meddelelsen <9phd54$4k7$1@sunsite.dk>...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-10-01 23:59

> jajajajajaja - INTERESSERET!!!!!

Parkeringskælder
Ledige pladser i kælderen med nøglekort ved Gobi Sdr. fasanvej
450+moms/måned

H.Danielsen 3646 5607 8:00-8:30 eller 12:00-12:30
KFI-ejendomme

/A