Har du overvejet at bruge et af de kendte aluminiumsvejseprodukt Alumaloy,
Lumiweld eller AlumiWeld.
Prøv at besøge web-siderne
http://www.virtual-adnet.com/alumiweld/
og
http://web006.pavilion.net/nickfull/welding.htm
Der kan du få inspiration til hvad du selv kan gøre. Hvis du ikke har
"mekanikerhænder" må du selvfølgelig gå til en professionel mekaniker, men lad
dig nu ikke "spise af med" at der må et nyt topstykke på. ALT (næsten alt) kan
repareres, men problemet nu til dags er, at de fleste mekanikere ikke er
håndværkere, men er specialarbejdere der har lært at sætte dele sammen, men som
ikke har lært at bruge fantasien, den sunde fornuft og hænderne. Prøv at finde en
MC-mekaniker, der også restaurerer gamle MC'er, han ved hvad der kan gøres.
Venlig hilsen
J. Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)
MaLLeSiTe wrote:
> Hejsa..
>
> Ja nu er den gal igen med den gamle Honda. Jeg skrev for en uge siden
> om at den dryppede olie ud fra Omdrejningstællerkablet, så jeg fik fat på en
> ny "pakning" derned til. Da jeg så får åbnet op, ser jeg med stor skuffelse
> at der sidder et stykke af topstykket løst inde i "hullet"... Jeg
> mængelerede lidt med det og fandt ud af at det simpelthen er knækket af..
> derfor dryppede den.
> Nu er det så at jeg højst sandsynligt skal have et nyt topstykke til
> den, så jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvad sådan et kan/skal
> koste, eller om der er noget jeg kan gøre?
>
> Mvh. Martin