ur til styret
Fra : KB

Dato : 02-10-01 11:19

Er der nogen der har erfaring med analoge ure til styret, der ikke koster en
bondegård (var inde hos Fisker, der havde et grimt (imho), der var udformet
som en omdrejningstæller til 998,-)

Kim

Fra : Mads Lund

Dato : 02-10-01 12:06

Kan den normale løsning med et digitalt ala cykelcomputer ikke anvendes ?

Ellers kan man jo købe et køkkenur i nærmeste imerco

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Niels S.

Dato : 02-10-01 12:47

KB skrev

> [...]
en
> bondegård (var inde hos Fisker, der havde et grimt (imho), der var

Kig her:
http://www.louis.de/_75/shop/art_detail.php3?article=10034867%7C0%7C%7C%7C%7
C10034867

Dette ur havde jeg på min forrige cykel. Et ur der falder godt ind i
"cockpittet".
Jeg tror egentlig at jeg stadig har det liggende derhjemme. Hvis det er
tilfældet og du er interesseret så må du få det.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Anneli

Dato : 02-10-01 22:01

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> C10034867
>
> Dette ur havde jeg på min forrige cykel. Et ur der falder godt ind i

Sådan et har jeg på Savagen! Eneste ulempe er, at der ikke er lys i, men
tallene er lette at se i dagslys og uret er rigtig flot!

Stor hilsen Anneli - og Savage :0)
www.anneli.subnet.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-10-01 08:44

> Sådan et har jeg på Savagen! Eneste ulempe er, at der ikke er lys i, men
> tallene er lette at se i dagslys og uret er rigtig flot!

Der fåes et meget pænt lys-kit til sigma computerne for 30DM
F.eks
http://www.polo-motorrad.t-mart.de/cgi-bin/expressversand.storefront/1371509
982/Product/View/60120200630

(Søg evt på sigma og der er et link til lyset "Tachobeleuchtung New-Art")

/Anders Majland

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-10-01 14:21

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Der fåes et meget pænt lys-kit til sigma computerne for 30DM
> F.eks

http://www.polo-motorrad.t-mart.de/cgi-bin/expressversand.storefront/1371509
> 982/Product/View/60120200630

jep det har jeg monteret på min mc og det virker bare perfekt

Allan(fzr600us)bc800 med lys

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-10-01 15:18

> jep det har jeg monteret på min mc og det virker bare perfekt
>
> Allan(fzr600us)bc800 med lys

Hvordan er det monteret ?
Erstatter det den almindelige holder eller clipses det bare på ?

/Anders - Der snart har postet det polo link en halv snes gange men ikke
villet ofre portoen på at købe et selv da de ikke har andet på lager jeg
"mangler"

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-10-01 20:23

> Hvordan er det monteret ?
> Erstatter det den almindelige holder eller clipses det bare på ?

det er clipset på så det sidder under og udenom cykel-computeren, og når du
skal have computeren af, skal man lige løfte lyset for at den kan komme af.
ellers er jeg utrolig glad for begge dele. det er rart at vide at man kører
med den hastighed der står også i mørke

Allan(fzr600us)som må se at låne et digitalkamera så man kan se det..

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-10-01 10:34

> Allan(fzr600us)som må se at låne et digitalkamera så man kan se det..

Hvis du bor nær Københavnstrup, kan jeg godt kigge forbi med et digicam og
se lidt med fingrene

Jeg ved ikke om jeg kan få plads til det, da jeg har modificeret min holder
for at sætte den på en næsten plan flade.

Mvh
Anders Majland

Fra : Allan jørgensen

Dato : 05-10-01 16:49

> [...]
holder
> for at sætte den på en næsten plan flade.

ja, frederiksberg så det er ikke langt fra valby, men i øjeblikket er jeg
ikke meget hjemme pga. arbejdet. min søster har også et digicam, så det var
sådan set hendes jeg ville låne på et tidspunkt, men hvis du godt vil pille,
så kan vi sikkert godt finde ud af noget.

Allan(fzr600us)som har udvekslet reservedele med dig......... hint px43t
35/35W

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-10-01 09:05

> ja, frederiksberg så det er ikke langt fra valby, men i øjeblikket er jeg
> ikke meget hjemme pga. arbejdet.
> men hvis du godt vil pille,
> så kan vi sikkert godt finde ud af noget.

Du siger bare til en dag der passer dig, så vil jeg slå et hul i kalenderen
til at kigge omkring.

> Allan(fzr600us)som har udvekslet reservedele med dig......... hint px43t
> 35/35W

Det er ikke altid jeg fpr læst headerne på det jeg svarer på . Der er så
mange navne herinde der lyde bekendte Og skulle du igen få fingre i et
par billige pærer aftager jeg gerne et sæt eller to til.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-10-01 15:35

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2INGENSPAMnet.dk> skrev i en
meddelelse news:RhEu7.15771$lk7.250018@news.get2net.dk...

http://www.polo-motorrad.t-mart.de/cgi-bin/expressversand.storefront/1371509

> jep det har jeg monteret på min mc og det virker bare perfekt

Hej Allan.

Hvor får lyset strøm fra?

--
Jakob

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-10-01 20:28

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2INGENSPAMnet.dk> skrev i en
> [...]

jeg har taget ledningen og ført den ind til et af stikkene til pærene i
instrumentbelysningen, og det har virket fint indtil videre i 1 1/2 år.

Allan(fzr600us)som det tog lang tid at gennemskue hvor strømmen skulle komme
fra

Fra : uffe.j

Dato : 02-10-01 17:53

Køb en billig cyklecomputer.
Så kan du jo også bruge de andre fumktioner, hvis du har lyst

Fra : Hans Olsen

Dato : 03-10-01 07:15

http://www.sayjes.dk/skrot.html

mvh