Lakering
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 30-09-01 14:00

Hejsa, jeg har overvejet at give min honda cbr 600 f fra 1992 en herre fed
costum lakering i julegave, er der nogle der kender en god autolakere i
Midtjylland... Og hvad kan det koste, hvis man skal hele vejen rundt, dvs.
ikke kun kåber, men også tank, skærme og andre dele indfarvet... ???

--
MVH Jan Linnebjerg Pedersen

"Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, han har faktisk
fattet begge dele lige dårligt"
Piet Hein

Fra : Torben Andersen

Dato : 30-09-01 16:01

Prøv Speed Color Design i Randers. de maler alt fra racerbiler, mc og custom
cars.

Fra : Morten Dahl

Dato : 01-10-01 06:48

> [...]
> Midtjylland... Og hvad kan det koste, hvis man skal hele vejen rundt, dvs.
> ikke kun kåber, men også tank, skærme og andre dele indfarvet... ???

Du kan jo lige prøve at kontakte mig på min mail, da jeg i fælleskab med
Mads Lund og et par af hans kumpaner er ved at samle (penge) sammen til
noget Standox/sikkens carat lak i flere farver. Det er noget af den her lak
der skifter farve alt efter hvordan solen falder på den.Men mail mig lige
hvis du skal med på vognen. PS lakkeren bliver nok en fra Kolding.

-
Morten Dahl
- GSXR600 der skal lakkes og reppes en hel del for at blive præsentabel igen

Fra : Mureren

Dato : 01-10-01 20:56

> [...]
> der skifter farve alt efter hvordan solen falder på den.Men mail mig lige
> hvis du skal med på vognen. PS lakkeren bliver nok en fra Kolding.

Den lak du taler om kan vist også fås fra "Spies Hecker" under navnet "Monte
Carlo". (er ikke helt sikker på det, men kan finde ud af det hvis du/i
ønsker)
Jeg har en kammerat der er autolakerer (i Silkeborg btw.), og han har malet
to biler med det stads.
Det er frygteligt dyrt, men det strækker vist også meget langt for en
liter....

Mureren
"Foot: A device for finding furniture in the dark !"