CBR 600 1998 EJERE HJÆLP MIG
Fra : Martin Jensen

Dato : 28-09-01 15:44

Hej NG

Som jeg skrev i et tideligere indslag her i NG, har jeg fået smadert min CBR
600 F3 1998 FW.
Jeg har fået muligheden for at vælge en anden farve, til motorcyklen.
Nyheds gruppens læser hjalp mig sidst, ved at sende mig forskellige adresser
på steder på nettet hvor jeg kunne se forskellige farver til min CBR.

Men nu kommer problemet
Jeg kan ikke bestille nogen ny farve til min mc, uden farve koderne, og
forhandleren har ingen billeder af forskellige farver til min mc..

Så hvis der sidder nogen flinke CBR 600 F3 1998 ejere, som vil sende mig et
billede og farve koden af jeres motorcyklen, vil jeg blive overvældende
glad.

Alle der sender mig et billede og farve kode af deres mc (som jeg ikke har i
for vejen), vil få tilsendt en rigtig god rødvin, som tak.

Ps. farvekoden sidder under højre bagside skjold, 3 nummer

Martin Jensen (Fisdan@pc.dk)

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-09-01 16:50

On Fri, 28 Sep 2001 16:44:16 +0200, "Martin Jensen" <fisdan@pc.dk>
wrote:

>Men nu kommer problemet
>Jeg kan ikke bestille nogen ny farve til min mc, uden farve koderne, og
>forhandleren har ingen billeder af forskellige farver til min mc..

Det var da ufatteligt at han ikke bare spørger Honda,de må da
ubetinget vide det uagtet han kun selv har microfichen at kigge på.

>Ps. farvekoden sidder under højre bagside skjold, 3 nummer

Der skal du så bare lige være 100 % sikker på at koden og farverne
passer sammen,husk på der kan være andre end dig der har skiftet
plastic og på min F2'er sad farvekoden på stellet.

Jeg gjorde iøvrigt det da jeg skulle skifte noget plastic at jeg
konfererede med David Silver Spares,de havde vist alle farvekoderne
med tilhørende farve,er dog ikke helt 100 på dette, de kunne dog
bekræfte at min farvekode og farve passede sammen.

-M

Fra : Martin Jensen

Dato : 28-09-01 18:13

Hej

Tak for det hurtige svar.

Vi ringede til Honda sammen, de havde heller ikke nogen billeder.
Han ville dog prøve at fremskaffe nogen
Men det var ikke sikkert han kunne.

Forhandleren jeg var hos gjorde et kæmpe forsøg på at skaffe nogen billeder
til mig, han gav sig rigtig god tid til at betjene mig. (han var også
igennem microfichen men fandt ikke noget)
Martin Jensen (Fisdan@pc.dk)
_ .....--..... _

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-09-01 18:22

On Fri, 28 Sep 2001 19:13:10 +0200, "Martin Jensen" <fisdan@pc.dk>
wrote:

>Forhandleren jeg var hos gjorde et kæmpe forsøg på at skaffe nogen billeder
>til mig, han gav sig rigtig god tid til at betjene mig. (han var også
>igennem microfichen men fandt ikke noget)

Har du fundet den farve du gerne vil have via de links du har fået ? I
så fald burde det jo være en smal sag for dig at vise forhandleren det
og ligeledes at fremsende dette billede til Honda og bede dem finde
farvekoden evt. via hovedsædet,husk på at de kommer til at tjene en
masse penge på dig nu...Honda-plastic er hamrende dyrt især i DK.

Alternativt poster du et link (forudsat at du har fundet den farve du
vil have) så kan en evt. ejer af netop denne farve sende dig
farvekoden.

Du skal nu ikke have alt for store forhåbninger,tit får vi ikke så
mange farver at vælge imellem i DK,så ejere af netop den farve du
gerne vil have kan være sjældne fugle her i landet

-M

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 29-09-01 20:37

On Fri, 28 Sep 2001 16:44:16 +0200, Martin Jensen wrote:

> [...]
>
> Så hvis der sidder nogen flinke CBR 600 F3 1998 ejere, som vil sende
> mig et billede og farve koden af jeres motorcyklen, vil jeg blive

Kig på http://t.wheel.dk/~lyngbol/mc/gallery.pl?gallery=20000411 er det
farven for dig skal jeg gerne finde farvekode(n/rne).

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F