Nogen der kender til - Honda Magna VF 700 ~
Fra : Hard&Soft 01

Dato : 23-09-01 23:07

Tænker på at købe en ældre model 82 - 86, men mangler specifikationer....

mvh
Arne

Fra : boe

Dato : 24-09-01 12:31

"Hard&Soft 01" <lqp@bigfoot.com> wrote in message
> Tænker på at købe en ældre model 82 - 86, men mangler specifikationer....

Jeg skal nok sende noget MC-Revy til dig i aften, hvis ikke en anden har
gjort det. Du skal være opmærksom på, at Hondas tidlige V4 modeller havde
problemer med olietilførslen til knasterne. Jeg ved det, for jeg har selv
én. Se her: http://members.home.net/v4-bros/garage/V4CAM.htm
Det betyder ikke, at alle maskiner har problemet, men risikoen er der.

Bo, VF1000F

Fra : JSM

Dato : 24-09-01 16:46

Kan du bl.a. finde på www.mcpoolen.se .

--
MVH
JSM

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 26-09-01 16:04

Min bror har haft en 700 ccm af den slags. endvidere har jeg et par
kammerater der har kørt på 1100 ccm. Den ene af de to erfarede problemet med
olietilførelsen, eller manglen på samme....

Det er en fed maskine. Men har den olieskavanken skal man tænke sig om hvis
man er til fart...

Hilsen røde ( ville selv uden tøven købe en: Hvis det skulle være en
Japaner.....)