Hjælp - hvad er det her for en MC ?
Fra : JSM

Dato : 21-09-01 19:19

Har, under samme overskrift, smidt et billede af en MC i dk.binaer.motor.
Jeg vil meget gerne have hjælp til at finde ud af hvad modellens nøjagtige
navn er.

MC'en var min arbejdsmaskine da jeg 87-88 boede og arbejdede på en farm i
Australien. MCen var 1 år gammel da jeg "fik" den. Det er en Kawazaki
2-takter på 175 ccm. Og så ved jeg egentlig ikke ret meget mere om den,
andet end at den var meget lavt gearet og kanon-sjov at køre på. Jeg
tilbragte mindst et par timer om dagen på den i al den tid jeg arbejdede på
farmen. Jeg savner det faktisk. Få penge for at køre off-road hver dag...

Anywayz - hvis nogen kan hjælpe mig med det præcise navn på modellen er jeg
meget taknemlig.

--
MVH
JSM

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 23-09-01 08:46

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Har, under samme overskrift, smidt et billede af en MC i dk.binaer.motor.
> Jeg vil meget gerne have hjælp til at finde ud af hvad modellens nøjagtige
> navn er.

[snip]

Kawasaki KE175, 1981/2

Mvh.