4 plus 1 = 5
Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-09-01 08:30

Det svenske orkester Kenneth og Knutterne har en sang der lyder:

"Ge mig fri fart och fri bensin, ett friare liv och en större maskin "

Nu mangler jeg kun fri bensin for at have alle fire, i går hentede jeg en
ny MC, en Yamaha WR200 hos en gut i Sønderborg, og trak et vogntog hjem ad
de aften-regnvåde veje med Brenderup med en MC og 25 kasser øl. Den skal
med tiden afløse min DT125R som mit våben i det danske enduromesterskab.

En tilsvarende model kan studeres her:
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/5895/WR200.html

Så nu ser ligningen sådan ud=
( Triumph Thunderbird, 1 x Yamaha WR200, 2 x Yamaha XT350, 1 x DT125, 1 x
YZ125, ) = masser af sjov, og trængsel i garagen.

S.

Fra : Mads Lund

Dato : 11-09-01 09:42

Tilykke med købet, hvad måtte du slippe. (Jeg skal nemlig have nogle gode
argumenter hvis jeg skal til at handle med Thomas)

Mads Lund
kun 4 cykler i garagen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-09-01 09:59

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<F5kn7.1325$lk7.50440@news.get2net.dk>...
> Tilykke med købet, hvad måtte du slippe. (Jeg skal nemlig have nogle gode
> argumenter hvis jeg skal til at handle med Thomas)

Det taler vi om over baren.
--
Søren

Fra : Mads Lund

Dato : 11-09-01 12:29

> Det taler vi om over baren.

Deal !

Mads Lund
KX500, dirty style

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 11-09-01 19:41

Jeg forstår ikke at folk kan have råd til så mange maskiner.

Oplys mig!

Tony

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-09-01 20:39

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzenNOSPAM.com> skrev i en meddelelse
> Jeg forstår ikke at folk kan have råd til så mange maskiner.
> Oplys mig!

Ikke så svært.
Regel nr. 1: Der skal ikke være nr. plade på dem alle sammen, de plader er
nemlig urimeligt dyre.
Regel nr. 2: Kør nogle forskellige motorsportsgrene, så er flere cykler
tvingende nødvendigt.
Regel nr. 3: Vær fanatiker.
Regel nr. 4: Hvis du bliver ramt af fornuft eller økonomisk sans, så sæt dig
roligt ned og vent til det går over.

Rittig
(6 cykler i garagen).

PS: TeleDk er da vist nogle røvhuller idag, det kan da ikke passe at der
idag kun har været 14 nye indlæg ialt? (Det er ihvertfald hvad jeg kan se).

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 11-09-01 21:33

"Claus Rittig" wrote in message

> PS: TeleDk er da vist nogle røvhuller idag, det kan da ikke passe at der
> idag kun har været 14 nye indlæg ialt? (Det er ihvertfald hvad jeg kan
se).

Du er ikke den eneste
jeg har dog registreret lidt flere indlæg, men starten til denne tråd har
jeg ikke, kun dit svar.
derudover er der kommet FEM!!!!! tråde idag som jeg kun har besvarelse på.
men det er nu engang dejligt når folk efterlader trådens adresse i
besvarelen (se blå tekst i toppen så har man da en chance for at finde
tråden alligevel.

mvh Jacob (der også er TDC abonnent)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-09-01 11:22

Jeg har TDK på arbejdet og CC derhjemme. Hjemme virker alt fint, men TDK's
newsserver er virkelig skod. Mange indlæg som jeg kan se hjemme mangler her
på arbejdet. Det er sq for dårligt af TDK.

Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-09-01 11:24

Når man har kørt nogle år får man sig nok også samlet en del maskiner (læs:
når man har betalt dem af). Plus det faktum - som du selv skriver; at alle
ikke skal være på nr. plade. Jeg har dog ikke umiddelbart nogle intentioner
om at begynde at køre bane eller offroad - specielt ikke når jeg bor midt i
byen og ikke har noget sted at stille skidtet. Men måske engang, når der
skal anskaffes villa, vovse og volvo (eller Vfr ) kan der blive mulighed
for et skrue-skur.

Har dog overvejet at finde en garage et sted her i København. Er det totalt
umuligt i disse dage?

Tony

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-09-01 22:33