Hjælp, TRX 850 ??
Fra : MC

Dato : 10-09-01 22:15

Hej ng.

Er det overhovedet muligt at finde en brugt TRX 850 I dk, el. skal jeg
virklig til at hente en i tyskland ??

Hvis ja, er det muligt at få et par gode råd omkring handel i tyskland, hvad
skal man feks. være opmærkseom på osv.

Hvad med afg. ? så vidt jeg ved så er der jo ikke solgt så mange TRX i dk.
så de står jo ikke lige frem hos forhandlerne. hvordan kan T&S så
bestemme/fastsætte afg. ??

Steen

Fra : Jan Jensen

Dato : 11-09-01 07:46

For det første har der jo ikke været specielt mange. For det andet er det
lidt af en kult-cykel, folk der køber den har en mening med det, og den
behandles derfor ikke som en køb-og-smid-væk-cykel, som en anden køns-løs
4-cylinder masse-vare; så folk er ikke begyndt at sælge endnu. For det
tredie ville jeg da alvorligt overveje at købe en ny, de 10-15.000 der kunne
spares på en brugt, hvis den kan findes, er i mine øjne ikke værd at spare i
forhold til det at købe en ny (garanti, nyere årgang m.v.). Held og lykke
med køb.

Mvh

Jan
TDM (Samme motor)

Fra : Steffen Voss Jepsen

Dato : 11-09-01 11:30

Skal du have en TRX'er, ny som brugt, så ville jeg prøve hos Fisker
Motorcykler, København - jeg så fornyeligt en ganske spritny TRX'er derinde.

http://www.fisker-mc.dk/website/index.html

--
Steffen
SL1000 LeoVinci

MC <motorcykelxx@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9njalk$1nlt$1@news.cybercity.dk...

Fra : Torben Andersen

Dato : 11-09-01 20:01

Jeg fandt min cyklen via Den Blå Avis, som har et link til den tyske blå
avis i Hamburg området. (nordtyskland).
Kig nederst i venstre side af DBA forside, okay du får linket her:
http://www.avis-net.de/mobil/index.htm der kan du finde flere tusinde
modeller og reservedele.

Jeg hentede cyklen i en kassevogn da det var i januar, men det kan godt lade
sig gøre at tage en prøveplade med derned og køre den hjem. Du skal jo bare
have stelnr. for at låne pladen.
WP-støddæmper og andre dele er også købt på samme måde via nettet og e-mail
til private .
Husk at få den originale tyske reg.attest med, og også gerne kvitt. for at
den tyske nr. plade er afmeldt samt en kvitt. med sælgers navn og adresse så
du kan bevise den ikke er stjålet dernede.
Der var ikke nogen problemer med at få den registreret ( BMW 80 GS ) men vær
opmærksom på det skal være den samme model som der er typegodkendt
herhjemme, så du ikke skal til at fremskaffe en masse dokumentation på alle
mulige tåbelige ting på cyklen.
Hilsen
Torben

Fra : Flemming

Dato : 13-09-01 14:40

KØGE-MC har en brugt TRX stående, pris 110000 temmeligt dyrt når man kan få
en ny til 120000

--
Flemming
XJ600

Fra : Marianne Clemensen

Dato : 17-09-01 20:32

Jeg tror også Fisker har nogle stående. Jeg går faktisk og overvejer at
sælge min, hvilket prisleje havde du forestillet dig?

Mc
Trx 850