Öhlins fjedre for
Fra : albert

Dato : 10-09-01 17:10

Jeg skal have nye fjedre og vil gerne have lidt over det værste skod

Har kig på Technoflex fjedre til 680kr (tyskerlandet) Nogle erfaringer ?

Alternativt så jeg på www.ohlins.nl at deres fjedre gik for godt 780kr, men
bare ikke til min CBR1000 ?!?!

Der var nogen til en CB1000 Big (som er en naked CBR), mon de passer ?
Og findes der en importør i DK man kan snakke med

mvh Albert
CBR1000 - lige lovlig komfortabel

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 11-09-01 13:30

Du kan tale med den danske Öhlins importør, F.I. Motorcykler. Her er deres
hjemmeside:
http://www.fimotorcykler.dk

-Jacob

Fra : albert

Dato : 14-09-01 11:21

Det gav pote.

Selvom der ikke findes for-fjedre til CBR ifølge Ohlins, så gør der åbenbart
alligevel (eller andre passer), så
nu har jeg bestilt et sæt fjedre til næsten det dobbelte af hvad et sæt WP
koster. Håber fandme de
er pengene værd

mvh Albert

Fra : origo@earthling.net

Dato : 14-09-01 20:25

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> [...]
> alligevel (eller andre passer), så
> nu har jeg bestilt et sæt fjedre til næsten det dobbelte af hvad et sæt WP
Neppe. Problemet med Öhlins (rett meg hvis jeg tar feil), er at man ikke kan
bestille valgfri styrke til andre gafler enn Öhlins egne. Et bedre
alternativ hadde derfor vært å bestille fra Race-Tech, eller andre hvor du
kan få fjedre tilpasset din vekt og kjørestil.

JS

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 12-09-01 20:54

Prøv evt. at skrive en mail direkte til Öhlins i sverige og spørg dem. Jeg
fandt kontaktoplysninger på www.ohlins.com, og de svarede hurtigt. Der var
dog vist tale om en stiv svensker, for han havde aldrig hørt om en CB500,
som ihvertfald også er solgt i store styktal i England, så helt ukendt kan
den da ikke være...
Anders
CB 500 med sofafjedre for og bag