MOTORCYKLER EFTERLYSES
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-09-01 22:06

Hej NG,

Jeg sidder og er ved at lægge sidste hånd på et mindre projekt jeg har haft
gang i. Det har længe undret mig at der ikke findes steder hvor man centralt
kan efterlyse sin motorcykel - udover hos politiet naturligvis. Derfor har
jeg udviklet et lille site hvor man i alt sin enkelthed kan indtaste alle
informationer om sin stjålne MC samt uploade billeder af den. Idéen er så at
vi på denne måde nemmere kan hjælpe hinanden til at finde sin cykel igen.
Derfor vil man også kunne søge blandt de stjålne cykler hvis man f.eks. ser
en "mistænksom" cykel stå et sted samt (hvis man ønsker det) modtage en mail
når en person opretter en stjålet cykel i ens lokalområde. Alt i alt har
tanken været at gøre det nemt at hjælpe hinanden med at finde vores elskede
cykel igen.

Nu - inden jeg åbner for sitet har jeg blandt andet tænkt mig at tage
kontakt til netop politiet og/eller forsikringsselskaberne for at høre om
det er noget man kunne forestille sig at de ville være med til at opdatere
indhold på, men jeg har brug for nogle frivillige der har lyst til at
deltage som beta-testere på sitet inden det åbner.

Til sidst vil jeg lige nævne at jeg IKKE er nogle pengemæssige interesser i
sitet. Det er ikke planen at overplastre sitet med bannere o.lign. men
derimod at holde det super simpelt og brugervenligt. Så længe jeg ikke skal
kaste penge i det for at kunne køre sitet så vil jeg heller ikke forsøge
finde sponsorer osv.

Håber I synes om idéen. Nu skal jeg bare finde på et fedt navn til sitet..
Forslag og andre idéer modtages meget gerne her i gruppen eller på mail:
tony@lorentzen.com

Hygge,

Tony
XJ600S

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 04-09-01 23:07

Det er en kanon god ide du har fået .
Hvad med MC EFTERLYST ?
Venlig hilsen
Carsten.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-09-01 08:02

Den findes allerede hos http://www.dkmc.dk

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Buck

Dato : 05-09-01 11:43

eller www.dmcn.dk

/Buck
CB550F1 ´75

Fra : élSkak

Dato : 05-09-01 12:15

Jeg synes, det er en kanon idé. De andre sites der bliver linket til i
diskkusionen er jo ikke primært lavet til det formål. Og de bliver ikke
opdateret...

Hvis du kunne for forsikringsselskaberne/politiet med på idéen og evt.
Touringklubben, tror jeg du har en "killerapp." Især hvis der er dusør til
finderen.

Med venlig hilsen
ElSkak
VZ800
mindre fart - mere f....

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 05-09-01 14:22

"élSkak" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes, det er en kanon idé. De andre sites der bliver linket til i
> diskkusionen er jo ikke primært lavet til det formål. Og de bliver ikke
> [...]

Jarhhh nu kan jeg jo kun tale for mig selv men dkmc bliver opdateret
når der kommer noget ind. Om der er nogen af den efterlyste på siden der er
fundet ved jeg ikke. Når jeg engang imellem får taget mig sammen og husker
det, så smider jeg en mail afsted til de der har efterlyst for at høre
nærmere. Jeg ville gerne have lavet det hele i ASP, men det er da vist
noget være noget, som jeg ikke liiiige ved hvordan gøres. Så ved jeg heller
ikke lige om der er mulighed for ASP hvor siden ligger. NÅ, men jeg må jo
hellere lige få smidt en mail afsted idag til efterlysningerne
Men idéen som Tony har lyder wældig Så får den også lige et link med
fra siden på dkmc. Det gælder jo om at få alt samlet på ét sted, så bliver
det vel også lidt nemmere

hamselv herfra
hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk