Få billed af din MC og evt. salgsanonce fo~
Fra : MP3 test @ www.visto~

Dato : 04-09-01 15:16

Få billed af din MC og evt. salgsanonce for 100,-
Jeg tager billed af din MC med digital kamara som du efterfølgene
modtager pr mail. Samtidigt laver ej en gratis annonce med billed og
beskrivelse af samme maskine, som bliver tilgængelig på
www.visto.dk/dinmc. i 3 md.
For yderligere 490 kr, laver vi en test Inkl. kørsel af maskine i
Dynobænk

send mail til
it@visto.dk

www.visto.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-09-01 15:48

Haha - www.visto.dk/dinmc - 404 file not found - godt gået!

Mvh,
Tony

Fra : Anders Vinther

Dato : 04-09-01 16:47

Tony Lorentzen <tony@lorentzenNOSPAM.com> wrote in message
> Haha - www.visto.dk/dinmc - 404 file not found - godt gået!
>
> Mvh,
> Tony

Der er vel ingen der har købt annoncer endnu

Mvh.

Anders

Fra : Desilva

Dato : 04-09-01 20:13

Mon ikke bare "dinmc" skal erstattes med anden heading efter kundens eget
valg?

www.visto.dk/gsx600_2

Fra : Anders Vinther

Dato : 04-09-01 21:37

Desilva <alamyx@softhomeNOJUNKMAIL.net> wrote in message

> Mon ikke bare "dinmc" skal erstattes med anden heading efter kundens eget
> valg?
>
> www.visto.dk/gsx600_2

Nej, den virker heller ikke *GGG*

Anders V.

Fra : boe

Dato : 04-09-01 17:01

MP3 test @ www.visto.dk/mp3 <mp3@visto.dk> wrote in message

<snip> en masse salgstale <snip>

"Hvordan er det nu lige det er med reklamer i usegroups? Tænke, tænke,
tænke... nej, jeg kan sgu' ikke lige huske det - nå men jeg kan nok ikke
læse om det nogen steder på nettet, og idioterne i d.f.m. opdager nok ikke,
at der er tale om en reklame, så jeg poster den bare...."

Bo, VF1000F