Suzuki AN400Y
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-09-01 15:44

Hejsa

Jeg har kigget lidt på en Suzuki AN400Y

Er der nogle efaringer med dem gode som dårlige, de skriver bl.a den er fin
til langturer, kan den godt holde til langture sydpå OSV

Mvh Jesper

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-09-01 09:00

> Er der nogle efaringer med dem gode som dårlige, de skriver bl.a den er
fin
> til langturer, kan den godt holde til langture sydpå OSV

Prøv at søge lidt på http://www.motorradonline.de/. De havde lidt problemer
med en motor der stod af i deres "langstreckentest". Men der er trods alt
solgt 20000 af dem mellem august 1999 og august 2000 og jeg har ikke hørt
meget om problemer med dem (Næst mest solgte "motorcykel" i Europa i
perioden efter SV 650 og foran GSF 600/S Bandit - yep suzuki på de 3 første
pladser ligesom herhjemme .... )

Jeg har kun selv kørt en kort tur på en, men prøv at kigge her.

http://www.shockwav.demon.co.uk/bff/index.html
http://www.shockwav.demon.co.uk/bff/myburger.html
http://www.shockwav.demon.co.uk/bff/myburger2.html

Juliand Bond og Simon Evans har begge kørt en del kilometre på deres ...

Mvh
Anders Majland