"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:NAjl7.8$_46.5645@news.get2net.dk...
> > Din forklaring må kunne bringes i en FAQ så alle kan lære tricket
>
> GRILL, af alle er Morten den der kommer med forklaringer der er længst
ude.
> Men det er nogle ret gode historier, men absolut ikke egnede til en FAQ.
Så så, hvordan skal det forståes..
Den i Horsens sidste år, tja det var nu nok mest Lau jeg skylder æren for at
slippe for den.
Den med strisseren der ikke var niels var sku da ikke min skyld, kunne da
ikke vide niels var drejet af.
Den på hovedvejen dagen efter, der nåede jeg at svinge ned af en lille
sidevej (som så var sne/isbelagt) og da han ikke havde nogen måling var han
mere intresseret i forsikring (feb. måned) du sku ha set hvordan luften gik
af ham da han fik at vide cyklen VAR forsikret
Den dag der var en emsig betjent der mente jeg ikke forsvarligt kunne styre
mc´n siddende på tanken slap jeg fra efter at have vist ham at jeg kunne
betjene bagbremse/gear i denne position, men på spørgsmålet om en hård
forhjulsopbremsning var jeg lidt tvivlende.
Den med fartkontrollen neden for Horsensvej var... ja en kombination af en
hjerneblødning/svineheld..
Den forrige Fredag, øhh man har vel altid en syg undskyldning parat..
Men hvis det skal være, så er her min fre´mgangsmåde :
Politiet er jo fornuftige mennesker, og kan man komme med en fornuftig
begrundelse for hvorfor de ikke skal forfølge sagen, samt opfører sig pænt
(der er jo en grund til man er blevet stoppet) så er de også til at snakke
med. Jeg slukker altid cyklen med det samme, og står af cyklen med hjelmen
taget af. så har man ligesom vist at man ikke er ude på ballade.
Hvis dette kan bruges til en FAQ, så værsgod
-
Morten Dahl