Fejlvisning på Sigma BC800
Fra : Pein

Dato : 31-08-01 18:02

Kom ikke og sig at sådan en gammel TransAlp ikke kan følge med. Lige nu
står "max." på min Sigma på imponerende 664,7 km/t. (mon fotofælderne kan
følge med der)

Gad vide hvordan det ville tage sig ud hen over et kassehop på crossbanen?

/Pein

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-09-01 18:43

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følge med der)
>
> Gad vide hvordan det ville tage sig ud hen over et kassehop på crossbanen?

Jeg havde min oppe på 320 mens jeg stod ved siden af mc'en
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mads Lund

Dato : 05-09-01 07:31

> Jeg havde min oppe på 320 mens jeg stod ved siden af mc'en

Jeg har haft min på 302 mens jeg sad på mc'en. (selvfølgelig i tyskland hvis
nogen spør)

Ellers virker min nu meget stabil.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-09-01 11:15

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft min på 302 mens jeg sad på mc'en. (selvfølgelig i tyskland
hvis
> nogen spør)

*lol*

--