Morten Dahl ?!?!
Fra : Morten Juel

Dato : 28-08-01 17:53

Hejsa NG

Er der en der ved hvad hulen der er blevet af Morten Dahl, eller evt en der
har et nummer til ham ??

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 28-08-01 18:20

ligemeget, han gad åbenbart ikke ha mig med anyway.. ;o( **skuffet**

/Morten

Fra : Armand

Dato : 28-08-01 23:20

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Er der en der ved hvad hulen der er blevet af Morten Dahl, eller evt
> en der har et nummer til ham ??

Han er da rimelig aktiv for tiden!
Er du sikker på at du ikke har udelukket ham på den newsreader, siden at
du ikke ser ham nogensteds

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-08-01 06:27

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Er der en der ved hvad hulen der er blevet af Morten Dahl, eller evt en
der
> har et nummer til ham ??

Jeg har mailet dig i henhold til de mails du havde sendt mig, trods det
faktum at min afsender adresse på NG er enten news@mekasign.dk eller
morten@mekasign.dk. er der ingen af dem der bliver brugt på min Laptop.
Derfor har der været en hel del mails der har ligge og ventet på mig her til
morgen. Beklager.

Og med hensyn til Tysklandsturen, Det var 110% uovervejet, Maria og jeg
kedede os, og så ringede jeg Kl.17 til gutten og sagde at jeg kunne være der
19.30. Beklager Morten, men som sagt skal jeg ned mod Hamburg og hente nogle
dele, og vil hellere end gerne tage dig med derned.. så bare rolig

Morten Dahl
- på udkig efter et gaffelben til en ´98Gix600

Fra : Morten Juel

Dato : 29-08-01 11:28

Hejsa Morten

Jeg har mailet tilbage )