Bakkevejrs-tråd
Fra : Carsten

Dato : 27-08-01 07:30

Med det dejlige "sommer"-vejr vi har lige p.t. kunne det måske være rart med
nogle landsdækkende meldinger i løbet af dagen. Jeg kan forstå på DMI, at
vejret kommer ovre fra jer jyder, så en melding derovre fra ville være rar
at få. Jeg starter dog...

KBH, Centrum 08:30
Det regner stadig nok til at man ikke frivilligt stiller sig ud i mere end
3-5 minutter ad gangen. Vi har fået en hel del regn i nat, men det har jo
ingen betydning. Vejene skal nok blive tørre hvis blot solen kommer frem.

Carsten (live fra Rådhuspladsen)
CBR 600 F2 '94

Fra : RasmusZX9R

Dato : 27-08-01 09:45

Kastrup Lufthavn 10.40.
Tørvejr men overskyet med få blå huller.
Det ser ud til at holde og med lidt held bliver det pænere.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-08-01 10:56

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
> Kastrup Lufthavn 10.40.
> Tørvejr men overskyet med få blå huller.
> Det ser ud til at holde og med lidt held bliver det pænere.
> Mvh
> Rasmus ZX9R-C

Lidt længere vestpå - i Glostrup - er der nu solskin, pletvis skyfrit jævn
vind samt 19,3 graders varme.

Jyder - kom nu! :c)
(Også jer, der ikke bor i Kbh :P)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Janus

Dato : 27-08-01 11:14

Klampenborg (Bakken) 12.15 70 % skyfrit ca 20grader

Janus

Morten Christensen <mhc@gsx600f.dk> skrev i en

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 27-08-01 12:57

Set lidt fra oven kl. 12:00

http://www.dmi.dk/vejr/radar/radar1_stor.html

Iøvrigt en udmærket feature på www.dmi.dk

/Brian

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 27-08-01 13:15

14.12 Harreskov, ca 8 km fra bakken.

Rimelig kraftig vind, solskin dog med spredte mørke skyer... ca. 80%
skyfrit... 'lunt' i vejret..

Mikkel...

Med TDR der vist ikke når at komme tilbage fra brd stevns Øv øv øv...

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 27-08-01 13:20

Fra : Christian Berggreen

Dato : 27-08-01 15:04

Hvis det er regnvejrradar i vil have, så kig her:

http://www.dhi.dk/Products/RainRadar/LastHourCPH.htm

den opdateres hver 5. minut modsat regnvejrradaren fra DMI der kun opdateres
hver 2. time. Det er ikke DMI men DHI der udbyder denne service, og den
findes i 2 varianter; Kbh.-området og Århus-oområdet.

Som man kan se kommer der af og til lokale byger...

mvh.

Christian
VTR1000F (som også skal med til Bakke-lukningen idag ligegyldigt vejret)

Fra : Christian Berggreen

Dato : 27-08-01 15:18

ups....den opdaterer hver time, men man kan se vejrændinger med intervaller
på 5 min. indenfor den time.

Chr.

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 28-08-01 14:28

Lææææækkert!!!
/Brian

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-01 13:42

DMI skriver kl. 14.39:

Mest tørt, og mulighed for nogen sol, men i eftermiddag kommer der byger.
Temp. mellem 15 og 18 grader, og jævn til hård vind, ved Nordkysten op til
kuling, fra nordvest. I aften og i nat forsat blæsende med frisk til hård
vind fra nordvest. Byger og temp. mellem 10 og 13 grader.

Uhh! Jeg håber på det bedste for alle jer, der skal med til bakkelukningen.

Mvh,
Tony (der kommer ned forbi og lurer på alle de dejlige cykler)
XJ600S (der bliver hjemme)

Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 27-08-01 14:49

I nyhederne i går sagde de vist at det bliver bedre i løbet af dagen.

Anyway, solen skinner og det er dejlig varmt - en lille smule overskyet.

Jesper
www.vfr.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-01 16:30

Her på Nørrebro kl. 17.29 skinner solen fra en skyet himmel - det blæser ret
meget - men der er endnu ingen regn.

God tur allesammen!

Tony