turbo? ( m.lund )
Fra : Bo Thomsen

Dato : 26-08-01 23:09

hej igen
før hørte jeg lidt om lattergas og nu spørger jeg lige om turbo er noget der
er mv-værksteder i dk der laver, eller er det kun hjemmebyggere der kan
klare sådan noget?
ham der vandt powermeet med r1 T. han sage at den var lige som en alm. r1
hvis man ikk gav for meget gas ud af svingende!!! den var ikk sådan en
on/off med gassen, og F£${{ hvor lød den godt på bænken.
og han "påstod" også at motoren ( på hans ) ikk havde haft problemer med at
holde til det.
mvh
bo thomsen
www.vfr.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 27-08-01 09:10

> [...]
der
> er mv-værksteder i dk der laver, eller er det kun hjemmebyggere der kan

mc express i sverige (jeg kan ikke lige huske deres url)

> [...]
> on/off med gassen, og F£${{ hvor lød den godt på bænken.
> og han "påstod" også at motoren ( på hans ) ikk havde haft problemer med

Han's er bygget hos mc express, så der er ikke meget hjemmebygger over det.
Og det er rigtigt at sådan en cykel lyder godt

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Kasper

Dato : 27-08-01 10:35

http://www.mc-xpress.com/ (har været under ombygning i LANG tid nu)

> Han's er bygget hos mc express, så der er ikke meget hjemmebygger over
det.
> Og det er rigtigt at sådan en cykel lyder godt

Han sagde til mig i lørdags, at han havde bestilt kittet hjem fra
sverige, og så selv monteret det...

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Wagner

Dato : 27-08-01 20:24

Er syn og told&skat noget man skal forholde sig til i anledning af sådan en
turbo-montage??

--
Morten Bjørn Wagner
Skovtoftebakken 1, DK-2830 Virum

Fra : Mads Lund

Dato : 28-08-01 08:14

> Er syn og told&skat noget man skal forholde sig til i anledning af sådan
en
> turbo-montage??

Niks det er 100% lovligt.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Bo Thomsen

Dato : 28-08-01 14:24

>Mads Lund
>Ninja9RT

ved du om det kan lade sig gøre på en vfr rc24?
bo thomsen
bbt@worldonline.dk - brug denne ej afs.
www.vfr.dk

Fra : Kasper

Dato : 28-08-01 14:34

"Bo Thomsen" skrev d. 28-08-01 14:24 dette indlæg :
> ved du om det kan lade sig gøre på en vfr rc24?

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men det er nok billigere at sælge
din gamle cykel og købe en større....MC-express´ kits koster vistnok fra
små kr. 40K og opefter - hvortil kommer montering.

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Thomsen

Dato : 28-08-01 15:13

>MC-express´ kits koster vistnok fra
>små kr. 40K og opefter - hvortil kommer montering.

bvadjer øv øv
det er vist lidt i overkanten til en 86'er vfr.
takker
mvh
bo thomsen
bbt@worldonline.dk