Bly i styr
Fra : Anneli

Dato : 25-08-01 20:48

Hej gruppe!

Jeg har tidligere læst i gruppen, at man kan hælde bly i styret for at
mindske vibrationer, men er det blyhagl eller flydende bly? Og hvor meget
skal jeg bruge? Savagen er ikke født med styrdæmpere, så vil det være
lettere bare at købe sådan nogen?

Stor hilsen Anneli - med hvide fingre og rystende Savage :0)

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 27-08-01 00:13

On Sat, 25 Aug 2001 21:47:44 +0200, "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>mindske vibrationer, men er det blyhagl eller flydende bly? Og hvor meget
>skal jeg bruge? Savagen er ikke født med styrdæmpere, så vil det være

Jeps styrdæmpere koster ikker et meget, jeg gav en 50,- for et sæt til
min gamle GSer. Tjek lige at størrelsen passer til rdit styr, der er
forkskel på tykkelsen.