DMCNs produktanmeldelser opdateret...
Fra : Thomas Makro

Dato : 25-08-01 13:33

Så har jeg opdateret DMCNs produktanmeldelses-sektion (det var et
langt ord), med senest indløbne anmeldelse.

Indtil nu har det været ret sløvt med anmeldelser, så jeg opfordrer
hermed jer alle sammen til at skrive en/flere anmeldelse(r).

Og så en lille orientering om DMCN, til de der ikke allerede er klar
over det:
DMCN er en gratis service til alle motorcyklister, som vedligeholdes
af frivillige - ganske ulønnet, med andre ord. Der er derfor ikke
nogen kommerciel tankegang bag min opfordring. Når jeg alligevel
opfordrer jer til at skrive anmeldelser, er det fordi, at uden
læsernes input, er DMCN ikke meget værd, såeh... skriv nu nogle
anmeldelser...

--
M.v.h.
Thomas Makro