Tanksvampe ??
Fra : Michael K.S.

Dato : 23-08-01 22:59

Jeg skal bruge nogle flere tanksvampe som RR-reglementet nu engang
foreskriver man skal proppe tanken fuld af som brandhæmmende
foranstaltning.Men øhhh jeg ved ikke helt hvad der er smart at bruge
eller hvor det i givet kan købes,så nogle ideer anyone ?

-M

Fra : Armand

Dato : 24-08-01 14:03

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
> [...]
> foranstaltning.Men øhhh jeg ved ikke helt hvad der er smart at bruge
> eller hvor det i givet kan købes,så nogle ideer anyone ?

I Årslev, ved Carsten Midtfyn, vil jeg tro!

--
Armand.

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-08-01 15:05

On Fri, 24 Aug 2001 15:02:54 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>I Årslev, ved Carsten Midtfyn, vil jeg tro!

Ham havde jeg overvejet,men da jeg jo er doven, håbede jeg på noget
jeg lige kunne smutte ned i Føtex efter ),men ellers må jeg jo lige
give ham et ring....

-M

Fra : Rune Larsen

Dato : 25-08-01 11:48

Michael K.S. wrote:

> jeg lige kunne smutte ned i Føtex efter ),men ellers må jeg jo lige
> give ham et ring....

Dovenskaben længe leve!

/Rune (uden Duron )