Powermeet i Randers på lørdag...
Fra : Kasper

Dato : 22-08-01 13:07

...er der nogen herfra, som deltager med deres cykler i subj., evt.
nogen som kommer for at kigge?? - mit bud på deltagere ville være Poul
Dam og Mads Lund??

Nogen som kender til evt. deltagere i "Free-for all" klassen??

http://www.powermeet.dk/

Kasper
sort Super Blackbird/sort-rød Dainese Tattoo

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-08-01 13:28

> ..er der nogen herfra, som deltager med deres cykler i subj

> http://www.powermeet.dk/
"Overall klasse vinder:Den MC der har flest HK / KG"

... Er der også en (trøst)præmie for den med færest HK/KG skulle jeg måske
kigge forbi. Jeg burde lande på ca. 0,1 .....

/A

Fra : Mads Lund

Dato : 22-08-01 13:36

> [...]
> Dam og Mads Lund??
>
> Nogen som kender til evt. deltagere i "Free-for all" klassen??

Jeg ville jo have været deltager i FFA klassen, hvis ikke lige det var fordi
min mor holder 50 år's føs'da'.

Men 9'eren bliver også meget bedre næste år, for så skal der være
indsprøjtning og kulfiber beklædning på.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Kasper

Dato : 22-08-01 13:47

"Mads Lund" skrev d. 22-08-01 13:36 dette indlæg :

> Men 9'eren bliver også meget bedre næste år, for så skal der være
> indsprøjtning og kulfiber beklædning på.

Der går noget tid og nogen lommepenge på den cykel, hvad??....jeg har
kun set den én gang "live", og det var ved Rydbergs "powermeet" sidste
år (hvor den vistnok lagde knap 90HK, og der blev skruet en DEL i den i
pausen - hestene kom dog ret tidligt i omdrejningsforløbet)...den så
egentlig forholdsvis normal ud, hvis man ser bort fra intercooleren og
manometeret, og ikke kiggede nærmere under kåben...

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Dahl

Dato : 22-08-01 13:58

"Kasper" <Kasper.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Der går noget tid og nogen lommepenge på den cykel, hvad??....jeg har
> kun set den én gang "live", og det var ved Rydbergs "powermeet" sidste
> år

Det er en oplevelse alle burde give sig selv, Mads og 9ér er altid god for
nogle spetakulære oplevelser og ja de ender ofte med lidt uplanlagt
skruen

-
Morten Dahl
- der ikke glemmer den dag Mads lavede Haderslevvej om til et tyrkisk
dampbad..

Fra : Mads Lund

Dato : 22-08-01 16:54

> Morten Dahl
> - der ikke glemmer den dag Mads lavede Haderslevvej om til et tyrkisk
> dampbad..

Og den fucking sure taxa chauffør som blot sad og så sur ud, fordi jeg
holdte og blokerede hans parkeringsplads.

Men så skulle du bare have set tricket i skagen, hvor en slange hoppede af,
så ca 4l 120° kølevand blev læsset ud på ca 3 sek. den har sku lidt
problemer med det vand.

Mads Lund
RS125RR, der døjer mere med bremserne

Fra : Morten Dahl

Dato : 22-08-01 13:53

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Men 9'eren bliver også meget bedre næste år, for så skal der være
> indsprøjtning og kulfiber beklædning på.

Jep!!

Men skulle jeg nu få økonomien på plads tager jeg medaljen for popværdi..

Hmm

Tank/kåbe i kulfiber 12Kkr.
Sædeparti fra TL1000R i kulfiber
http://www.qbcarbon.com/suzuki/producttl1000r/tl1000r_seat_2.gif 6Kkr.
Duc916 forgaffel: 8Kkr.
Duc916magnesium bagsvinger 4Kkr.
sæt magnesiumhjul til monosvinger 14Kkr.
Xenonlys i originalparabol 2,5Kkr
Turbosystem inkl. 1-2motorer 35Kkr.

Forventet vægt: 140-145Kg. til 150HK på hjulet skulle nok være realistisk..

Morten Dahl
- Der skal skrue resten af sæssonen..

Fra : Mads Lund

Dato : 22-08-01 16:52

> [...]
> Xenonlys i originalparabol 2,5Kkr
> Turbosystem inkl. 1-2motorer 35Kkr.
>
> Forventet vægt: 140-145Kg. til 150HK på hjulet skulle nok være

Nærmere resten af livet

Men med hjemmebygget indsprøjtning fra en dragster + ny intercooler +
vandinjection + elektrisk wastegate + under engine udstødning + magnesium
forhjul + kulfiber look så er min kørende til næste sesson og så skal den
#¤%#¤% klare de 3x200 (kg køreklar,hk på hjulet,mph på toppen) (sådan ca.
ihvertfald)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Bo Thomsen

Dato : 22-08-01 23:38

>så skal den
>#¤%#¤% klare de 3x200 (kg køreklar,hk på hjulet,mph på toppen) (sådan ca.
>ihvertfald)

det må sku da være farligt når du allerede med 162 hk'er forsøger på at lave
en stoppie med en hånd på styret og fuld gas))
mvh
bo thomsen
bbt@worldonline.dk
www.vfr.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 21-08-01 08:29

> det må sku da være farligt når du allerede med 162 hk'er forsøger på at
lave
> en stoppie med en hånd på styret og fuld gas))

Jeg skal sku nok træne lidt mere, før det lykkes at lave en kombineret
stoppie og rullende burnout med 1 hånd på styret med 150 kmt, men det bliver
givetvis et fedt stunt.

1. forsøg var vist nok også ret imponerende, med en føreløs cykel, føren
kurrende 100m på ryggen afsluttet med at cyklen tager en salto og ender i en
pæn hvid dampsky ;-(

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Bo Thomsen

Dato : 23-08-01 18:59

>Jeg skal sku nok træne lidt mere, før det lykkes at lave en kombineret
>stoppie og rullende burnout med 1 hånd på styret med 150 kmt, men det
bliver
>givetvis et fedt stunt.

ja, jeg tror du bliver den første når det lykkes

> [...]
>kurrende 100m på ryggen afsluttet med at cyklen tager en salto og ender i
ja det var sku lidt ærgeligt men godt at både du og kværnen køre igen
bo thomsen
www.vfr.dk

Fra : Tommy

Dato : 24-08-01 00:08

Ja øv. Jeg har ikke nået at få monteret alt mit kulfiber på 9r´en (Kåbe,
bagende, ramair, luftfilterboks) og et nyt 520 kædesæt med aluhjul.... Trist det
bare skal ligge i garagen og glo...

Kan vi nå det i aften Mads? )

Tommy

Mads Lund skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 24-08-01 07:53

> Ja øv. Jeg har ikke nået at få monteret alt mit kulfiber på 9r´en (Kåbe,
> bagende, ramair, luftfilterboks) og et nyt 520 kædesæt med aluhjul....
> [...]

Altid, jeg genopbygede jo min 9'er fra et smadret vrag på én lørdag, og det
selv om de anvendte stumper lå spredt på 3 lokationer i en radius på 100 km.

Så du må bare igang.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 23-08-01 01:20

Kommer og kigger! (med halvdelen af familien på slæb!)

Jeg ville da gerne have deltaget, men med max. 45hk på baghjulet, og min
170kg., så går Seca'en sgu nok ikke hen og bliver Danmarksmester 2001

Men iihhh hvor jeg glæder mig! Og 30 grader siger vejrprofeterne indtil
vidre, WOW!!! (tag godt med penge med, til fadøl og taxa hjem )

Med Vildt Vinkende Venstre:

Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca** (kan ses på http://hco.kollegienet.dk/~quater/ , hvis
nogen vil kunne genkende mig i Randers!)

Fra : Kasper

Dato : 23-08-01 09:07

"Rasmus Lind Hansen" skrev d. 23-08-01 01:20 dette indlæg :

> Kommer og kigger! (med halvdelen af familien på slæb!)
>
> Jeg ville da gerne have deltaget, men med max. 45hk på baghjulet

* snip *

Har en XS 400 Seca 45 Hk på baghjulet?????.....har du selv fået målt
det, og hvad er der i givet fald lavet ved cyklen (lattergastuning??).
Er det ikke den der oftest metallicrøde luftkølede 2-cylindrede 400
ccm´er fra starten af 80´erne vi taler om???

En hurtig søgning på nettet finder: ´78-´83/SOHC: 32 HK på krumtappen,
´83-´85/DOHC: 45 hk på krumtappen. Hvis der ikke er lavet noget ved din
cykel i mellemtiden, skal du vist være glad hvis den i dag stadigvæk kan
præstere de 45 hk på krumtappen (og dermed en del mindre på baghjulet).

Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 23-08-01 13:13

Hej!

Godt ord igen!!
Jeg fik vist lige skrevet lidt hurtigt!
Den har sikkert ikke mere end 3x-40 hk. på baghjulet!
Det er en DOHC fra '83 så, det er den med 46hk. (iflg. McRevyen.)

MVV.
Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca**

Fra : Gundersen

Dato : 23-08-01 20:04

Hej

Jeg overvejer da at tage min RS125 med! =)
Eller min Scooter! =) Den har nok omkring 9-10HK! =)

Mvh emil

www.ScooterZone.dk
Aprilia RS125 @ Uden plader
Yamaha Neo's @ Polini Corsa!