AKUT HJÆLP søges ! !
Fra : jk

Dato : 17-08-01 18:17

Hej NG!

Jeg er lige blevet tilbudt en 5hk, 4 tkts....honda, påhængsmotor (ikke
brugt)

Hvad skal sådan én koste, og hvad koster den fra ny ? ? ? ? ?

Go vind & go weekend

jk

Fra : Kristian

Dato : 17-08-01 20:46

Hvilket mærke?
Er det en 2001 model?

Fra : jk

Dato : 17-08-01 20:49

jeg ved ikke lige hvad 'model' det er, men den er "sølv-metallic" og så står
der -Honda fourstroke- med mørk skrift ...?..
den er fra 99/2000

Fra : Kristian

Dato : 17-08-01 21:02

Listepris, kort ben: Kr. 11.675,-
Listepris, langt ben: Kr. 11.975,-

Jeg ved ikke hvad den skal koste, men www.topdane.dk som sælger Honda
motorer skriver "Ring for et godt tilbud!", så prøv det... De har tlf.: 47
74 94 44

Fra : jk

Dato : 17-08-01 22:58

mange tak

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 21-08-01 12:19

Husk lige en kvittering - min far fik en af samme type spinterny stjålet i
vinters.........

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : jk

Dato : 29-08-01 17:02

Hej Martin / NG

Er der nogle Drabant'er . . . der kan fortelle mig hvor jeg får en
spilerstage fra???, eller er det "noget standard" , man kan købe alle
steder ? ? ?

Er det er fordel med 'spiler stage' , når man er "ny" på Søen........ eller
er 'stagen' kun for øvede ????

jk
Drabant'22 _/)

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 30-08-01 07:26

Sidst min far fik ny, bestilte han bare en i den rette længde ved den lokale
marine forretning.

Nu spørger du hvad den rette længde er - jeg sender lige min far en e-mail -
han kan sikkert huske det.

Spilerstagen er altid god at have - et must når du skal sejle med spiler -
en behagelig hed når du skal spile genuaen (sejle butterfly). Dvs.
Storsejlet ud til den en side - genuaen ud til den anden - aktuelt på læns
hvor genuaen normalt ikke trækker da den er i læ af storsejlet.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Frank Kristensen

Dato : 30-08-01 07:47

Hejsa,

Hvis der skal sejles kapsejlads, så tænk lidt på målet.
Jeg tror det mål hedder "J-målet". Du kan tjekke det på DS's hjemmeside.

--
Sejlerhilsner

Frank Kristensen
"West Wind"
"Scanmar 40"
Struer
"Sailing is life........
Everything else is just details"

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-08-01 08:35

Isang tao pinangalanan jk nagsulat :

> [...]
>steder ? ? ?
>
>Er det er fordel med 'spiler stage' , når man er "ny" på Søen........ eller

Har du kigget på drabant22 klubbens hjemmeside?

http://home6.inet.tele.dk/fboetius/drabant/drabant.htm

<QUOTE>
Spilerstage:
Længden målt fra midten af masten til enden af bommen må max. være 2480
mm. Materiale, profil og beslag er frit.
<UNQUOTE>
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.