Reparationshåndbog til XJ600S
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-08-01 23:59

Hej NG,

Jeg må hellere få bestilt mig en reparationshåndbog til min XJ600S og er i
den forbindelse gået på jagt hos Amazon. Problemet er blot at jeg kun kan
finde bøger op til 98-modellen. Da jeg har en 01'er ville det jo alt andet
end lige være rart med en bog netop om denne årgang. Men der er måske netop
ingen grund til at lave en bog hvis modellerne ligner hinanden meget? Jeg
har fundet denne bog:
http://images.amazon.com/images/P/0892877316.01.LZZZZZZZ.jpg men spørgsmålet
er om den er uddateret. Jeg kan da i hvert fald de at en af forskellene på
cyklerne er de dobbelte skiver på forhjulet som de tidligere modeller ikke
havde.

Nå, men jeg er lidt "blank" på det område. Nogle gode forslag til andre
bøger eller steder hvor jeg kan købe dem (Amazon siger at der kan gå op til
5 uger med at sende den. Guderne må vide hvor lang tid det så tager for den
at bliver sendt over atlanten...)

--
Tony - XJ600S
5300 km (på halvanden måned ))

Fra : peterl

Dato : 16-08-01 09:51

Prøv evt. www.amazon.co.uk eller www.alphabetstreet.infront.co.uk eller
http://www.barnesandnoble.com/

Forøvrigt, så vidt jeg ved er det '98 modellen der bliver solgt i dag. Der
er ikke sket noget siden der kom dobbelte skivebremser på foran...

-Peter L

Fra : Grunnet

Dato : 16-08-01 20:49

Tony Lorentzen <tony@lorentzenNOSPAM.com> skrev i en
> [...]
er i
> den forbindelse gået på jagt hos Amazon. Problemet er blot at jeg kun
-snip---
> [...]
op til
> 5 uger med at sende den. Guderne må vide hvor lang tid det så tager

Prøv lige Birgers Billige Bilbøger (har også til MC)
http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
Har han den på lager har du den iløbet af et par dage.

Hilsen Steen
CB400N (82)
grunnet@12mail.dk
http://home.12mail.dk/~grunnet (Intet om

Fra : Petrich

Dato : 18-08-01 08:31

Hej
Jeg ved min lillebror netop har solgt sin XJ600 Diversion, han ligger inde
med en værkstedsbog der åbenbart også skulle gælde for XJ600S, han har givet
200 for bogen og vil have 100 spir for den - hvis du er interesseret kan du
skrive til mig - han er p.t. til Als-Træf og derefter 3 ugers ferie
Flemming Petrich XV535S