Fuck noget lort...min mc er stjålet
Fra : Michel Angelo

Dato : 13-08-01 11:29

Kom netop hjem fra ferie og erfarede at min omend meget slidte Suzuki DR500
var blevet neglet....den var sgu ellers låst godt, og er svær at starte, så
der har nok været en kassevogn med i legen.

Hvis nogen ser en meget slidt DR500, med sort tank (ligner nærmest noget der
har været ild i), blå skærme og uden instrumentering....så lad mig det
endelig vide.

Mvh Lasse (essalj@bigfoot.com)

Fra : Anders Winther

Dato : 13-08-01 12:26

"Michel Angelo" <essal@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]

der
> har været ild i), blå skærme og uden instrumentering....så lad mig det

Nu omtaler du den selv som om at den ligner noget der er slidt og knap så
pæn.. Kunne det være at den er blevet fjernet af myndighederne? Måske tror
de at den bare er blevet efterladt.. Har du kontaktet politiet..?

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 13-08-01 15:31

Øh, hvor i kongeriget er den væk fra??

Anders

Fra : Michel Angelo

Dato : 13-08-01 22:32

Jeg glemte lige en detalje - den er stjålet fra Østerbro i København (ved
Egmont-kolegiet)

Fra : Martin Jensen

Dato : 13-08-01 22:47

Hej michel

Der holder en DR 500 ved rigshushosp. tit, den har holdt der de sidste 2-3
dage.
Har ikke lagt mærke til farverne eller standen, pga offroader ikke er min
interesse,
Den holder ikke ved hovede indgangen, men ved indgangen mod fæledeparken

Hold og lykke

Mvh
Martin Jensen

der holder

Fra : Michel Angelo

Dato : 14-08-01 23:30

tager ned og kigger i morgen tidlig. tak for tippet.

Lasse