Lader
Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-10-11 20:11

http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_11610.htm

Skulle vist være ret fin til både mc og bil - måske jeg skulle købe en
af dem..

Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-10-11 23:04

> http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_11610.htm
> Skulle vist være ret fin til både mc og bil - måske jeg skulle købe en
> af dem..

Ha, så lykkedes det mig også at komme til at sende det der skulle have
været en mail til en nyhedsgruppe.

--
Mvh. Martin

Fra : Armand

Dato : 18-10-11 19:11

Den 16-10-2011 00:03, Martin Sørensen skrev:

> Ha, så lykkedes det mig også at komme til at sende det der skulle have
> været en mail til en nyhedsgruppe.

Hæ!
Sålænge det ikke er om blå løg og fra 'Boytoy', går det vel nok uden at
blive husket i årtier

Og havde du ikke indrømmet det er emnet så topic at ingen havde bemærket
det

--
Armand