Thundercat i `99 ??
Fra : Rune Jensen

Dato : 11-08-01 23:12

Hej.

Jeg overvejer at skifte min Bandit ud med en lidt større før næste sæson, og
det kunne meget nemt blive en Yamaha Thundercat.
Jeg har de sidste mange års udgaver af MC revyen på cd, men i 99 udgaven er
der ingen Cat. Har Yamaha sprunget et år over, eller er det min cd det er
galt med. Hvis der er nogen der har revyen for 99 liggende, bedes i lige
kikke efter om Catten er i. Hvis den er, vil jeg være glad for en scannet
kopi.

Mvh.

--
Rune Jensen
Suzuki GSF 400 Bandit

@
_[]-=\<
......(o)Z_/(o).............

Fra : Martin Poll

Dato : 11-08-01 23:30

Hej Rune

Det er rigtigt at den ikke er i MC revy 1999
Citat mc revy 2000" Yamahas Thundercat, som er tilbage på det danske marked
efter et års fravær"

Så det passer jo udemærket

Med venlig hilsen
Martin
sl1000

Fra : wk

Dato : 12-08-01 11:01

Har mc revyen en database over mc anmeldelser på internettet?